اعلام اسامی داوران مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4097688
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

اعلام اسامی داوران مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن

اسامی گروه داوری مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که طی روزهای 17 تا 30 آبان‌ماه در جریان خواهد بود، اعلام شد.

معرفی داوران مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اسامی داوران مرحله مقدماتی (داوری فایل‌های ضبط شده راه‌یافتگان به مرحله کشوری) چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را اعلام کرد.

بر همین اساس در گروه آقایان و در بخش تجوید مسعود سیاح‌گرجی، محمدجواد پناهی، در بخش لحن غلامرضا شاه‌میوه‌اصفهانی و صالح اطهری‌فرد، در بخش صوت محمدحسین سعیدیان و حمیدرضا احمدی‌وفا،‌ در بخش وقف و ابتدا حسین اخوان‌اقدم و سعید خواجه‌احمدی و در بخش حسن حفظ نیز امیر آقایی و مصطفی اصفهانیان به عنوان داور معرفی شده‌اند.

در این بخش ریاست گروه داوری بر عهده محمدمهدی بحرالعلوم گذاشته شده است. همچنین ناظر بخش آقایان مرتضی مختاری و مسئول فنی نیز کریم دولتی خواهد بود. اصغر خسروی نیز مسئول اجرایی مسابقات است.

در گروه بانوان نیز رضوان جلالی‌فر و مریم منصوریان‌فر در بخش لحن، وجیهه شیخ‌فرشی و خدیجه دیاری در بخش تجوید، سمیه هیبتیان و هاله فیروزی در بخش صوت، زهرا میرشفیعی و فرشته مسجدی در بخش وقف و ابتدا و در بخش حسن حفظ نیز فاطمه حسینی‌فر و نجمه شبانی‌قهرودی به عنوان داور معرفی شده‌اند.

در این بخش ریاست هیئت داوران بر عهده غصون مسلمی گذاشته شده و هاجر حیدری نیز ناظر داوری مسابقات است.

یادآور می‌شود مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن که به صورت داوری فایل‌های ضبط شده شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود از 17 آبان‌ماه آغاز و تا پایان این ماه ادامه دارد.

در این مرحله گروه داوری در مجتمع امام خمینی(ره) شورای عالی قرآن مستقر می‌شوند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha