تسلیت اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس در پی حادثه حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 4094862
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

تسلیت اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس در پی حادثه حرم شاهچراغ(ع)

اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس طی پیامی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) و به شهادت رسیدن شماری از زائران حرم مطهر را تسلیت گفت.

پیام تسلیتبه گزارش ایکنا از فارس، در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) و به شهادت رسیدن شماری از زائران حرم مطهر، اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

باردیگر دست پلید دشمنان اسلام و انقلاب دست به ریختن خون‌های زائران بی‌گناه کودکان وزنان مردان در عملیات تروریستی آستان مقدس سیدالاعاظم احمدبن موسی الکاظم علیه السلام زدند و جمعی از همشهریان عزیزمان را به خاک و خون کشید.

این حرکت دشمنان اسلام درحرم مطهر نشان داد که هدف دشمن، مقابله با اسلام و انقلاب است و برای رسیدن به اهداف پلید خود از هیچ جنایتی چشم‌پوشی نخواهد کرد.

این حادثه دردناک موجب تاسف و تاثر مجموعه قرآنی استان مؤسسات و تشکل‌ها گردید. در این غم بزرگ در کنار خانواده محترم شهدا و جانبازان این حادثه تروریستی خواهیم بود و با حضور پرشور خود در مراسم تشییع این شهدای گرانقدر، ضمن همدردی با خانواده ایشان، مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و مردم شریف ایران خواهیم زد.

مؤسسات و تشکل‌های قرآنی فارس ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا، مقام معظم رهبری، مردم ولایت‌مدار استان فارس و خانواده‌های معظم شهدای این حادثه، برای ارواح طیبه شهیدان والامقام علو درجات و رضوان الهی و برای مجروحین و مصدومین، شفای عاجل و کامل را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام
captcha