جهاد تبیین؛ راهکار آگاه‌سازی در جنگ ترکیبی
کد خبر: 4094927
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱

جهاد تبیین؛ راهکار آگاه‌سازی در جنگ ترکیبی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما باید در جنگ ترکیبی با تمسک به جهاد تبیین جوانان را آگاه و زوایای دشمنی‌ها را تبیین کنیم.

غلامرضا سلیمانی  رئیس بسیج مستضعفینبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز ۵ آبان‌ماه در مجمع بسیج اساتید استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه ما باید در نقشه راه رهبر انقلاب پیشقراول باشیم، اظهار کرد: ملت ایران در حال پیشرفت رو به جلو است.

وی با اشاره به اینکه گفتمان انقلاب اسلامی از مرزهای جهان اسلامی فراتر رفته است، افزود: این در حالی است که امروز شاهد افول و فروپاشی دنیای غرب و مکاتب غربی هستیم که نقطه آغاز فروپاشی آنها از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: تنها کشوری که توانسته با همه دشمنی‌های آمریکا و رژیم صهیونسیتی و ایادی آنها از زبونی و آشغالگری نجات پیدا کند جمهوری اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه جدالی مشخص بین نظام اسلامی و نظام سلطه آغاز شده است، گفت: مسئولان آمریکایی با راهبرد مشخصی از جمله راهبردهای بلوا و آشوب و گسترش تحریم و مولفه نظامی در صدد هستند جمهوری اسلامی را از پای درآورند.

سردار سلیمانی عنوان کرد: یک‌طرف معادله پیروزی‌های مکرر ملت ایران در نبردهای نابرابر بوده است و آمریکایی‌ها هیچ دستاوردی نداشتند و در تمام موضوعات با شکست مواجه شدند.

وی تأکید کرد: تصمیم دشمن این بودکه کشور را با بحران مواجه کند غافل از اینکه سنگرهای علم و دانش ما جزء فعال‌ترین اقشار این جامعه هستند و توانسته‌ایم قلل علمی را کسب کنیم و در این عرصه‌ها چیزی عاید دشمن نخواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: ما باید در این جنگ ترکیبی با تمسک به جهاد تبیین جوانان را آگاه و زوایای دشمنی‌ها را تبیین کنیم تا جوانان ما که آینده از آن آنها است امیدوار شوند.

وی با تأکید بر جهاد امیدآفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت‌رسانی در کشور گفت: همه ما به عنوان جبهه متحد باید در راستای اعتلای جامعه و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

سردار سلیمانی گفت: امروز امنیت در کشور ما کاملا برقرار است و چیزی از این شیطنت‌ها عاید دشمن نخواهد شد و روز به روز بر عزت ملت ایران اضافه خواهد شد و به برکت حضور مردم مشکلات رفع شده و قلل پیروزی را به سرعت فتح خواهیم کرد.

 

انتهای پیام
captcha