راهپیمایی حمایت از «عرین الاسود» در نابلس
کد خبر: 4095165
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

راهپیمایی حمایت از «عرین الاسود» در نابلس

جمعی از مردم نابلس در حمایت از گروه مقاومت «عرین‌الاسود» در خیابان‌های این شهر دست به تظاهرات زدند و شعارهایی در حمایت از این گروه سر دادند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از عربی 21، جمعی از مردم نابلس با برپایی تجمعات خودجوش، در حمایت از گروه عرین الاسود راهپیمایی کردند. 

همچنین شب گذشته عرین الاسود بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: کسانی که فکر می‌کنند عرین الاسود از بین رفته است، دچار توهم هستند و کسانی که فکر می‌کنند اطلاعاتی درباره عرین الاسود دارند هم متوهم هستند.

در ادامه این بیانیه آمده است: رزمندگان عرین الاسود به سه دسته تقسیم می‌شوند؛ دسته‌ای از آنها که شهید شدند و در بهشت جای دارند؛ بخشی از آنها مجروح شدند که اعضای بدن خود را در راه ادامه مقاومت فدا کردند و گروه  سوم منتظران شهادت هستند که فقط خداوند آنها را می‌شناسد.

عرین الاسود خطاب به مردم نابلس گفت: صبر کنید و برای مقاومت خود دعا کنید که به خدا سوگند آنچه باعث تسکین شما خواهد شد در انتظار دشمن است.

در پی بیانیه صادر شده توسط عرین الاسود تجمعاتی خودجوش در حمایت از این گروه برگزار شد؛ در این راهپیمایی‌ها، مردم نابلس در حمایت از این گروه شعار سر دادند.

همزمان از پشت بام محله‌های مختلف شهر، شعارهای تکبیر و حمایت از عرین الاسود سر داده شد.

از سوی دیگر صبح امروز شنبه نیروهای اشغالگر دو جوان از شهر دیرالحطب در شرق نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی را دستگیر کردند.  منابع محلی گزارش دادند که نیروهای اشغالگر این دو جوان به نام‌های محمد عبدالرئوف عمر و محمد سهیل زمل را پس از یورش به خانه‌هایشان در دیرالحطب دستگیر کردند.

همچنین گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس بامداد شنبه از کشته‌شدن یکی از اعضای خود در حین کار در تونل مقاومت در نوار غزه خبر داد. گردان‌های القسام نام این شهید را شاکر ابراهیم دابور از شهر بیت حانون در شمال نوار غزه اعلام کرد.

در بیانیه القسام آمده است: با ایمان به قضا و قدر الهی و اطمینان از سربلندی مؤمنان که به نصرت الهی و گشایش او اعتقاد دارند و با گرامیداشت مجاهدان بزرگی که در راه وطن جان خود را فدا کردند، در سوگ ابراهیم دابور، عزادار هستیم.

انتهای پیام
captcha