آزادی فلسطین با استفاده از سلاح محقق می‌شود
کد خبر: 4095410
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹
عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی:

آزادی فلسطین با استفاده از سلاح محقق می‌شود

یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، با تأکید بر اینکه آزادی و کرامت فلسطین با به کارگیری سلاح و مقاومت محقق می‌شود، خواستار تشکیل رهبری واحد مقاومت در کرانه باختری شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری سما، خالد البطش، عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی به نمایندگی از جناح‌های ملی و اسلامی در مراسمی که در حمایت از قدس و کرانه باختری که در در شرق شهر غزه برگزار شد، گفت: مقاومت در هیچ جایی از این سرزمین، فلسطینیان را در مقابل اشغالگران تنها نخواهد گذاشت.

وی تأکید کرد: اشغالگران به هر طریقی سعی در شکستن مقاومت در کرانه باختری دارند.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در ادامه گفت: مردم ما در کرانه باختری حماسه‌ای را به پیش می‌برند، شبیه حماسه‌هایی که مقاومت در غزه خلق کرد و همانطور که دشمن در غزه شکست خورد و شهرک‌های آن با ضربات مقاومت تخلیه شد، در کرانه باختری نیز همینطور خواهد بود.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی با تأکید بر اینکه مقاومت از جنین تا نابلس، غزه و جنوب لبنان متحد است، خواستار حمایت مردمی بیشتر از مقاومت در کرانه باختری شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن بارها برای خنثی کردن اوضاع انقلابی موجود تلاش کرده و خبرهایی را درباره گروه عرین الاسود منتشر می‌کند، خواستار تشکیل یک رهبری واحد ملی برای مدیریت نبرد در سراسر کرانه باختری شد.

خالد البطش همچنین از همه رزمندگان مقاومت در کرانه باختری خواست تا هوشیاری و استواری بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام
captcha