شعار «مرگ بر آمریکا» باور قلبی ملت ایران است
کد خبر: 4096980
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷

شعار «مرگ بر آمریکا» باور قلبی ملت ایران است

امام جمعه کرج گفت: دشمنان باید بدانند که ملت از سر هیجان نیست که علیه آمریکا شعار می‌دهد بلکه با تمام وجود، باور و اعتقاد به اینکه آمریکا شیطان بزرگ است و هدفی جز نابودی ما را ندارد فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهد.

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه ۱۳ آبان‌ماه کرج گفت: شهادت بسیجی سید روح‌الله عجمیان که دیروز به دست اشرار و داعشی‌های داخلی با وحشی‌گری به شهادت رسید را تسلیت می‌گوییم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت اغتشاشگران کاملا مشخص شد و لازم است با مسببین این موضوع برخورد جدی شود، افزود: وقتی اشرار با سلاح سرد و گرم وارد عرصه می‌شوند و رعب و وحشت ایجاد می‌کنند، قصدشان این است که عدم همراهی مردم با اغتشاشگران را جبران کنند اما مردم واقعا خوب عمل کردند.

وی با بیان اینکه عده‌ای تلاش می‌کنند با این اقدامات القا کنند که فضای کشور بحرانی است، خاطرنشان کرد: مردم این روزها به یاد جنایات دهه شصت و اقدامات منافقین افتادند.

نماینده ولی فقیه در البرز تصریح کرد: دوستان بسیج و ناجا دیروز حوصله به خرج دادند و با صبوری فضا را مدیریت کردند، ماموران آسیب دیدند اما اجازه ندادند به شهر آسیبی برسد. بدون مقدمه تقاضای ما این است که نباید اجازه جولان به آشوبگران داده شود، فراهم‌کردن سلاح و حمله به مردم و نیروی انتظامی و آسیب‌زدن به اموال عمومی قابل چشم‌پوشی نیست.

امام جمعه کرج در ادامه به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان اشاره کرد و گفت: دشمنان خیال کردند با نمایش اینکه امنیت در کشور به هم خورده آحاد مردم از مسیر انقلاب عقب‌نشینی می‌کنند اما امروز در مراسم ۱۳ آبان مردم غیور ایران حضور حماسی خود را به نمایش گذاشتند.

وی یادآور شد: وقتی امام(ره) به ترکیه تبعید شد دشمنی با اسلام و روحانیت شیعه مشخص شد ضمن آنکه ۱۳ آبان ماه سال ۵۸ دست آمریکا از ایران قطع شد و در این روز آمریکا رسوا شد.

حسینی‌همدانی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند اگر آن روز چالش با آمریکا بر سر لانه جاسوسی بود امروز چالش بر سر برچیدن آمریکا از غرب آسیا است.

امام جمعه کرج بیان کرد: امروز اندیشه و جبهه مقاوت توسعه پیدا کرده است و علت دشمنی غرب با انقلاب اسلامی این است که توانست بساط لیبرال و دیکتاتوری بر علیه ملت‌های عربی در شمال و غرب آسیا را از بین ببرد.

این مسئول تصریح کرد: در نظم جدید جهانی که رهبر انقلاب به آن اشاره داشتند، آمریکا باید به طور کامل منزوی شود که این همه لگدپراکنی نشانه افول و اضمحلال این جرثومه فساد است.

حسینی‌همدانی افزود: دشمنان باید بدانند که ملت از سر هیجان نیست که علیه آمریکا شعار می‌دهد بلکه با تمام وجود، باور و اعتقاد به اینکه آمریکا شیطان بزرگ است و هدفی جز نابودی ما را ندارد فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهد.

امام جمعه کرج گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند شعار مانند علمی است که راه را نشان می دهد تا فرد و جامعه مسیر را گم نکند؛ پس شعار همیشگی ما مرگ بر آمریکا است. البته در شعارهایمان مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و خباثت‌های رذیلانه آل‌سعود را نیز فراموش نمی‌کنیم.

 

 

انتهای پیام
captcha