بهره‌مندی 212 نوجوان از طرح ملی تلاوت میناب
کد خبر: 4097131
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

بهره‌مندی 212 نوجوان از طرح ملی تلاوت میناب

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب گفت: یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم با ثبت‌نام 212 نوجوان و جوان در این شهرستان آغاز شد.

طرح ملی تلاوتبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی طرح ملی تلاوت، مصطفی کریمی‌زاده، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب هرمزگان، امروز، 14 آبان‌ماه در مراسم آغازین کلاس‌های طرح ملی تلاوت قرآن کریم در این شهرستان افزود: در این دوره ۲۱۲ از نوجوانان و جوانان در طرح ملی قرآن ثبت‌نام کردند و از این حیث میناب در کشور مقام دوم را به دست آورده است.

وی ادامه داد: شهرستان میناب از ظرفیت بالایی در زمینه قرآنی برخوردار است و شرایط تبدیل به قطب قرآنی را دارد.

کریمی‌زاده با اشاره به اینکه طرح ملی تلاوت قرآن یک طرح موفق است و تلاش مدیران شهرستانی و استانی، شناسایی استعدادها در زمینه قرآنی است، افزود: از مجموع ۲۱۲ شرکت‌کننده در یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن ۱۰۰ نفر پسر و ۱۱۲ نفر دختر هستند.

یادآور می‌شود، میناب، نماینده استان هرمزگان در طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور است و تمامی کلاس‌های آموزشی طرح ملی تلاوت قرآن در میناب به صورت مجازی برگزار خواهد شد. همچنین مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمهدی به عنوان مجری طرح ملی تلاوت قرآن شهرستان میناب است.

این طرح ویژه دختران گروه سنی ۱۰ تا ۱۵ سال و پسران در رده سنی ۸ تا ۱۵ سال به همت ستاد اجرایی طرح تلاوت شباب‌الرضا و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با مشارکت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha