آغاز مرحله دوم ثبت نام طرح ملی تلاوت در جنوب کرمان
کد خبر: 4107787
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

آغاز مرحله دوم ثبت نام طرح ملی تلاوت در جنوب کرمان

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از آغاز مرحله دوم یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع) در جنوب کرمان خبر داد.

طرح ملی تلاوت قرآنبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی طرح ملی تلاوت قرآن، حجت‌الاسلام جعفر نیک‌نفس، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: سه مؤسسه قرآنی در شهرستان‌های عنبرآباد، جیرفت و کهنوج به عنوان مجری کار آموزش و برگزاری کلاس‌های یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن شدند.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام دومین مرحله طرح ملی تلاوت بیان کرد: نوجوانان و جوانان دختر و پسر علاقه‌مند تا ۱۵ دی‌ماه فرصت دارند تا برای ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی این طرح به نشانی melitelavat.ir مراجعه کنند.

نیک‌نفس با تأکید بر اینکه جنوب کرمان در زمینه فراگیری علوم قرآنی از ظرفیت بالایی برخوردار است، اضافه کرد: طرح ملی تلاوت می‌تواند به پرورش استعدادهای قرآنی نوجوانان و جوانان در جنوب کرمان کمک کند و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از طرح ملی تلاوت حمایت و پشتیبانی می‌کند.

یادآور می‌شود، در مرحله نخست ثبت نام طرح ملی تلاوت، برخی از نوجوانان و جوانان علاقه‌مند نتوانستند طی بازه زمانی مشخص در این طرح نام‌نویسی کنند و به دلیل استقبال صورت گرفته، بازه زمانی ثبت‌نام در مرحله دوم این طرح در نظر گرفته شد.

طرح ملی تلاوت با هدف کشف و پرورش استعدادهای قرآنی در میان نوجوانان و جوانان سراسر کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha