آغاز ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در فارس
کد خبر: 4099315
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۸

آغاز ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در فارس

رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آغاز ثبت‌نام بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان فارس خبر داد.

بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشتعطاءالله امیدواری، رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از آغاز ثبت‌نام بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان فارس خبر داد و گفت: از 11 آبان‌ماه جاری آیین‌نامه این دوره از جشنواره به دانشگاه‌های کشور ابلاغ شده است که ثبت‌نام آن در استان فارس به صورت رسمی از امروز، 23 آبان‌ماه آغاز می‌شود.

وی در عین حال یادآور شد: ثبت‌نام در این جشنواره از طریق سایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود، لذا ممکن است در این بازه زمانی افرادی در این سایت ثبت‌نام کرده باشند.

امیدواری آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره از جشنواره را 20 آذرماه سال جاری عنوان کرد و گفت: در همین راستا نشست رابطان قرآن و عترت مراکز دانشگاهی علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود.

رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: طی سال‌های گذشته و از سال 94 و به مدت 7 سال دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این جشنواره از میان قریب 75 مرکز دانشگاهی سراسر کشور، حائز رتبه نخست کشور شده است و امیدواریم برای دوره بیست و هفتم هم باز هم این رتبه ممتاز را کسب کنیم.

انتهای پیام
captcha