جشنواره صد رادیو قرآن به مدارس می‌رود
کد خبر: 4099682
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

جشنواره صد رادیو قرآن به مدارس می‌رود

فصل دوم جشنواره قرآنی صد در قالب نهضت ملی آسان‌خوانی مصحف شریف، آماده دعوت و حضور در مدارس سراسر کشور و تهیه گزارش و گفت‌وگو با مدیران و دانش‌آموزان است.

جشنواره قرآنی صدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی قرآن، جشنواره قرآنی صد، به تازگی آیتم جدیدی با عنوان صد در مدارس را به این جشنواره افزوده است كه از طریق آن مدارس می‌توانند با برنامه در تماس بوده و گزارشگر جشنواره صد را برای تهیه گزارش و گفت‌وگو با مدیران و دانش‌آموزان به مجتمع آموزشی خود دعوت کنند.

جشنواره قرآنی صد در قالب نهضت ملی آسان‌خوانی قرآن كریم به روی آنتن می‌رود که بخش‌های مختلفی همچون روایت صد، بسته خبری صد، میكروفون صد و گفت‌وگو با مدیران قرآنی را تقدیم مخاطبان می‌کند.

این برنامه همچنین میزبان مخاطبانی است كه در تماس با برنامه به تلاوت جزء دوم قرآن پرداخته و از این طریق با این جشنواره قرآنی رادیویی همراه هستند. جشنواره قرآنی صد كه با هدف تلاوت آسان قرآن و به همت شبكه رادیویی قرآن فعالیت خود را آغاز کرده است، در فصل جدید خود با رویكرد تمركز بر جزء دوم قرآن به روی آنتن می‌رود.

فصل دوم از جشنواره قرآنی صد به تهیه‌كنندگی علیرضا صفرزاده و فاطمه گنجی با اجرای غلامرضا احمدی و مهدی صفری در حال برگزاری است و علاقه‌مندان بدون هیچگونه محدودیت سنی می‌توانند با قرائت آیاتی از كلام الله مجید در مدت ۱۰۰ ثانیه و ارسال آن به پیام‌رسان ایتا و بله به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۱۰۰ یا پایگاه اینترنتی رادیو قرآن به نشانی www.radioquran.ir در این جشنواره شركت کنند.

جشنواره صد در فصل جدید، شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۶ به مدت ۶۰ دقیقه تقدیم شنوندگان می‌شود. بخش روایت صد با هدف مرور خاطرات قرآنی مخاطبان و نحوه آشنایی آنها با تلاوت قرآن برای نخستین بار با اجرای شایسته كوچكی و بخش صد ثانیه با مدیران، با هدف تلاوت قرآن توسط مدیران با اجرای زهرا پناهی و بخش میكروفون صد، با اجرای طاهره شاهچراغ به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام
captcha