آخرین تغییرات جدول برنامه‌های رادیو قرآن + صوت
کد خبر: 4093914
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

آخرین تغییرات جدول برنامه‌های رادیو قرآن + صوت

برنامه «شما و رادیو قرآن» عنوان برنامه‌ای است که با هدف ارتباط بیشتر مخاطبان با برنامه‌های این شبکه رادیویی به روی آنتن می‌رود و به آخرین تغییران جدول پخش آن اشاره دارد.

شما و رادیو قرآنبه گزارش ایکنا، شما و رادیو قرآن، عنوان برنامه جدید این شبکه رادیویی است که شنبه‌های هر هفته حوالی ساعت 18:30 به مدت 25 دقیقه به روی آنتن می‌رود.

این برنامه به منظور ارتباط هر چه بیشتر مخاطبان با برنامه‌های شبکه رادیویی و بهره‌مندی از نظرات مکتوب مخاطبان از طریق سامانه پیامکی 30000100 و پیام صوتی از طریق ارتباط با شماره 02127860100 تقدیم مخاطبان می‌شود.

مخاطبان طی این برنامه از تغییرات در جدول پخش برنامه‌های روزهای آینده و هفته پیش رو مطلع می‌شوند و طی آیتم‌هایی با تازه‌های این شبکه رادیویی و همچنین عوامل و برنامه‌سازان برنامه‌های مختلف شبکه آشنا می‌شوند.

معرفی برنامه زنده والعصر(برنامه‌ای که به مرور آخرین رویدادهای قرآنی کشور در سراسر کشور می‌پردازد) و گفت‌وگو با هادی خادم‌الحسینی مجری این برنامه، پخش فرازهایی از تلاوت‌های ناب و توضیحات محبوبه کلانتر، تهیه‌کننده والعصر و دعوت از میهمان حضوری نژادصیفی، قائم‌مقام شبکه قرآن و بیان رویکرد برنامه‌های رادیو قرآن در نیمه دوم سال از جمله بخش‌های جدیدترین قسمت برنامه شما و رادیو قرآن بود.

کد

برنامه شما و رادیو قرآن به تهیه‌كنندگی فاطمه كاشانی‌وحید، گویندگی حمید عبیری، دستیاری آمنه امینی‌نسب، گزارشگری فاطمه مهرعلیان و هادی خادم‌الحسینی از موج FM رديف ۱۰۰ مگاهرتز تقدیم مخاطبان می‌شود.

انتهای پیام
captcha