تلاش‌های ایادی استکبار خون آشام به جایی نمی‌رسد
کد خبر: 4100313
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

تلاش‌های ایادی استکبار خون آشام به جایی نمی‌رسد

دبیرکل کنگره شهدا و فرمانده سپاه استان قم گفت: در گام دوم انقلاب با گامی استوارتر تا تمدن نوین اسلامی پیش می‌رویم و افق‌های نو را در نوردیده؛ تلاش‌های ایادی استکبار خون آشام به جایی نمی‌رسد و عزت ابدی در انتظار مصلحان است و این وعده الهی است و دیر نیست.

سردار محمدرضا موحد، دبیرکل کنگره شهدا و فرمانده سپاه استان قمبه گزارش ایکنا از قم، محمدرضا موحد، دبیرکل کنگره شهدا و فرمانده سپاه استان قم، در اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای استان قم که امروز ۲۶ آبان‌ماه در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: قم در گذر تاریخ همواره به عنوان یک شهر تاثیرگذار و به تعبیر رهبری مرکز انقلاب و شهر قیام و اقامه بوده و از نقش آن در قیام 15 خرداد و ۱۹دی نمی‌توان گذشت و با توجه به این مطلب معظم له در دیدار اخیر که شهدای همه ایران شهدای قم هستند تکلیف ما سنگین تر شده است.

وی ادامه داد: تأسیس لشکر ۱۷ در هشت سال دفاع مقدس و شرکت در ۱۷ عملیات آفندی و ۲۸ عملیات پدافندی و نقش‌آفرینی در عملیات‌های مهم دفاع مقدس کارنامه درخشانی را برای قم به دنبال داشته است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: پس از دفاع مقدس نیز در هر زمان و مکان که نیاز به دفاع از اسلام و انقلاب بود از شمال غرب تا جنوب شرق از جبهه مقاومت تا دفاع از حرم، حضوری مقتدرانه داشته و در کنار حاج قاسم نیز فتح الفتوحی را در سوریه رقم زدند و بر این باور هستیم که نصرت الهی همیشه همراه خداباوران خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اگر انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز ظهور می‌دانیم و ولایت‌فقیه را جلوه تامه‌ای از اولیای الهی می‌شناسیم امید داریم که این انقلاب را به صاحب اصلی آن برسانیم، یادآور شد: در گام دوم انقلاب نیز با گامی استوارتر تا تمدن نوین اسلامی پیش می‌رویم و افق‌های نو را در نوردیده؛ تلاش‌های ایادی استکبار خون آشام به جایی نمی‌رسد و عزت ابدی در انتظار مصلحان است و این وعده الهی است و دیر نیست.

موحد گفت: برگزاری اجلاسیه نهایی به معنای پایان کار کنگره ملی شهدای استان قم نیست و قطعا فرمایشات رهبری چراغ راه آینده قم برای طی نمودن مسیر ایثار و شهادت، تربیت نسل آینده و استخراج گنج دفاع مقدس خواهد بود.

انتهای پیام
captcha