ارائه بلیت نیم‌بهای سینما به افراد دارای کارت عضویت کتابخانه‌های همدان
کد خبر: 4100583
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱

ارائه بلیت نیم‌بهای سینما به افراد دارای کارت عضویت کتابخانه‌های همدان

مدیر پردیس سینمایی مهر قدس همدان گفت: به پاس تجلیل از مقام کتابداران، کتابیاران و کتابخوانان در روز‌های 28، 29 و 30 آبان‌ماه به مراجعانی که دارای کارت عضویت در کتابخانه‌های عمومی هستند بلیت نیم‌بها از سوی این مجموعه ارائه می‌شود.

پردیس سینمایی مهر قدس همدانجلال ورمزیار، مدیر پردیس سینمایی مهر قدس استان همدان درگفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این پردیس با اداره‌کل آموزش و پرورش استان به‌منظور ایجاد شرایط مناسب برای خدمات بیشتر به دانش‌آموزان و فرهنگیان به‌منظور تماشای فیلم‌های مناسب با گروه‌های سنی مختلف قرارداد همکاری امضا کردند.

وی با اشاره به خدمات فرهنگی این سینما افزود: ارائه بلیط نیم‌بها برای کلیه دانش‌آموزان مدارس با هماهنگی مدیر مدرسه و همچنین ارائه بلیط نیم‌بها به فرهنگیان این اداره و خانواده‌های آنها بدون محدودیت و پذیرش ۱۰ دانش‌آموز از ۱۰۰ نفر به‌صورت رایگان در مناطق محروم پذیرش می‌شوند.

ورمزیار گفت: مدیران مدارس جهت هماهنگی و استفاده از این طرح می‌توانند با شماره ۰۹۱۸۴۴۱۵۳۰۷ و ۳۲۵۲۴۷۰۰ ارتباط داشته باشند. تفاهم‌نامه تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۲ دارای اعتبار است.

مدیر پردیس سینمایی مهر قدس همدان همچنین از همکاری با اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد و گفت: پردیس سینمایی مهر قدس به پاس تجلیل از مقام کتابداران، کتابیاران و کتابخوانان در نظر دارد در روز‌های 28، 29 و 30 آبان‌ماه جاری به مراجعانی که دارای کارت عضویت در کتابخانه‌های عمومی هستند بلیت نیم‌بها ارائه دهد.

انتهای پیام
captcha