برگزاری دوره آموزشی و توجیهی داوران مسابقات قرآن از سوی اوقاف
کد خبر: 4100891
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳

برگزاری دوره آموزشی و توجیهی داوران مسابقات قرآن از سوی اوقاف

دوره آموزشی دارندگان مدرک سطح یک تا چهار در طرح سنجش،‌ ارزیابی و ساماندهی داوران مسابقات قرآن طی روزهای 5 تا 20 آذرماه به صورت مجازی و برخط با حضور 465 شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی، هماهنگی و توجیهی داوران مسابقات قرآن

به گزارش ایکنا، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، دوره آموزشی، هماهنگی و توجیهی داوران مسابقات قرآن کریم که در دوره اول و دوم طرح سنجش، ارزیابی و ساماندهی داوران مسابقات قرآن شرکت کرده‌ بودند، برگزار می‌کند.

بر همین اساس این دوره از روز پنجم آذرماه آغاز می‌شود و تا بیستم همین ماه ادامه خواهد داشت. 465 داور حاضر در این دوره در 25 گروه به صورت مجازی و برخط از آموزش‌های طراحی شده بهره‌مند خواهند شد.

در این دوره شرکت کنندگان در رشته‌های تجوید شش گروه، وقف و ابتدا سه گروه، ‌صوت پنج گروه، لحن چهار گروه و صحت حفظ نیز هفت گروه آموزشی حضور خواهد داشت و برای هر گروه دو روز آموزشی پیش‌بینی شده است. زمان برگزاری این آموزش‌ها نیز از ساعت ۱۴ تا ۱۹:۳۰ خواهد بود.

در این دوره آموزشی 13 تلاوت تحقیق، ترتیل و حفظ قرآن کریم جهت ارزیابی پیش‌بینی شده است که از سوی اساتید و شرکت‌کنندگان داوری شده و مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

افرادی که در این دوره حضور پیدا کنند ۱۲ ساعت آموزشی در پرونده آنها ثبت خواهد شد و ۲۵ امتیاز نیز برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

مدیران مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقای کیفی شرکت‌کنندگان و رساندن اختلافات به حداقل ممکن اعلام کرده‌اند.

از جمله اساتید حاضر در این دوره می‌توان به سیدمحسن موسوی‌بلده، مهدی قره‌شیخلو، سیدمحمدجواد سادات‌فاطمی، احمد ابوالقاسمی، محمدرضا ستوده‌نیا، غلامرضا شاه‌میوه، محمدمهدی بحرالعلوم، بهروز یاریگل، محمدرضا پورزرگری، کریم دولتی، حسین اخوان‌اقدم، نصرت‌الله حسینی، محمدحسین سعیدیان، مهدی دغاغله، صالح اطهری‌فرد، حسن مختاری، معتز آقایی، امیر آقایی، علی‌اکبر کاظمی، مسعود سیاح‌گرجی، حامد ولی‌زاده، زهرا افخمی، الهام ماندگارمهر، نجمه شبانی و مریم سعیدی اشاره کرد.

برگزاری دوره آموزشی، هماهنگی و توجیهی داوران مسابقات قرآن  برگزاری دوره آموزشی، هماهنگی و توجیهی داوران مسابقات قرآن

انتهای پیام
captcha