۱۷ آذرماه؛ مهلت ثبت‌نام در مسابقات ملی مناظره دانشجویان
کد خبر: 4101514
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

۱۷ آذرماه؛ مهلت ثبت‌نام در مسابقات ملی مناظره دانشجویان

معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران ویژه دانشجویان دانشگاه‌های تهران را برگزار می‌کند.

۱۷ آذرماه؛ مهلت ثبت‌نام در مسابقات ملی مناظره دانشجویانبه گزارش ایکنا، مسابقات ملی مناظره دانشجویان هر سال با هدف تقویت و پرورش روحیه حق و حق‌طلبی و فرهنگ گفت‌وگوی سازنده، تولید علم و اندیشه و ارائه مطالب علمی جذاب برای دانشجویان برگزار می‌شود.

تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات به‌صورت دو به دو و در قالب تیم موافق و مخالف در موضوعات گزاره‌های انتخابی در حوزه‌های فرهنگی، دینی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علم و فن‌آوری و... با یکدیگر مناظره و رقابت می‌کنند و در نهایت دو تیم برتر این مسابقات به دیدار پایانی راه می‌یابند.

دانشجویان دانشگاه‌های تهران که علاقه‌مند شرکت در مسابقات مناظره دانشجویی هستند می‌توانند برای ثبت‌نام، تصویر کارت دانشجویی به همراه شماره تماس خود را به نشانی@FarhangiJUT ارسال کنند و یا با شماره  09018318903 تماس گیرند.

جوایز گروه اول برگزیدگان این مسابقات یک‌ میلیون و 200 تومان، گروه دوم  ۱ میلیون تومان و گروه سوم ۸۰۰ هزار تومان است. همچنین در نهایت نشان خواجه نصیرالدین طوسی به تیم برگزیده و برتر  اهدا می‌شود.

مهلت ثبت‌نام تا پنج‌شنبه ۱۷ آذر  و تاریخ برگزاری مناظرات دوشنبه ۲۸ آذر تعیین شده است.

علاقه‌مندان برای اطلاع بیشتر می‌توانند به نشانی نشانی پایگاه اطلاع‌رسانی www.ISDC.ir مراجعه کنند.

مسابقات ملی مناظره دانشجویان دانشگاه‌های تهران

انتهای پیام
captcha