فراخوان مرحله دانشگاهی سوگواره شعر فاطمی «یاس کبود» در لرستان اعلام شد
کد خبر: 4103499
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵

فراخوان مرحله دانشگاهی سوگواره شعر فاطمی «یاس کبود» در لرستان اعلام شد

کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اعلام فراخوان مرحله دانشگاهی دومین سوگواره شعر فاطمی «یاس کبود» در این استان خبر داد.

فراخوان سوگواره شعر فاطمی «یاس کبود»محمدجواد قیاسی، کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از اعلام فراخوان و آغاز به کار مرحله دانشگاهی دومین سوگواره شعر فاطمی «یاس کبود» در این استان خبر داد و اظهار کرد: سوگواره شعر فاطمی با موضوع سبک زندگی و ابعاد شخصیتی، حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سوگواره شعر فاطمی «یاس کبود» به‌مناسبت شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) از سوی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شده است و در علاقمندان می‌توانند در سه گروه دانشجویان، استادان و کارمندان آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

قیاسی مهلت ثبت‌نام در دومین سوگواره شعر فاطمی «یاس کبود» را همزمان با دهه اول ایام فاطمیه و تا ۱۵ آذرماه جاری اعلام کرد و با بیان اینکه این مهلت تمدید نخواهد شد، گفت: پس از اتمام زمان ثبت‌نام، آثار توسط هیئت داوران، داوری خواهند شد و نفرات اول هر گروه به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه به سه نفر اول هر گروه، لوح تقدیر و جوایز ارزنده‌‌ای از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی اهدا خواهد شد، اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این برنامه و کسب اطلاعات می‌توانند به پایگاه اینترنتی دومین سوگواره شعر فاطمی «یاس کبود» دانشگاه علوم پزشکی لرستان به آدرس https://b2n.ir/s03990 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha