هیئت همیاران قرآن و عترت راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4103583
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

هیئت همیاران قرآن و عترت راه‌اندازی می‌شود

هیئت همیاران قرآن و عترت با هدف ارائه الگوی قرآنی راه‌اندازی می‌شود.

هیئت همیاران قرآن و عترتحجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا نجفی، مدیر مؤسسه همیار قرآن و عترت قم در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: همزمان با سالروز ولادت عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب(س)، هیئت همیاران قرآن و عترت راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: آیین افتتاحیه این هیئت شامگاه امشب، 9 آذرماه، ساعت 20 در پیام‌رسان ایتا در گروه همیار قرآن به صورت زنده با دعوت از قاریان، حافظان و مداحان برگزار می‌شود.  

نجفی با اشاره به اینکه در گذشته این هیئت به صورت حضوری با عنوان «خادمین وحی» برپا می‌شد، بیان کرد: متأسفانه در قریب به اتفاق محافل قرآنی، ذکر اهل‌بیت(ع) انجام نمی‌شود و در اکثر مجالس، ذکر مصیبت و مداحی اهل‌بیت(ع)، تلاوت قرآن دیده نمی‌شود. جلسات این هیئت با هدف ارائه الگوی قرآنی موفق برای هیئات، پیوند بیش از پیش دو ثقلین گرانقدر قرآن و اهل‌بیت(ع) با یکدیگر و اختصاص زمان یکسان و مساوی در هیئت به قرآن و اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در هیئت مجازی همیاران قرآن و عترت، شبیه‌سازی یک هیئت حضوری و حقیقی چون سینه‌زنی، روضه‌خوانی، تلاوت قرآن با امکان اجرا و تلاوت برای تمامی علاقه‌مندان در کنار استفاده از نخبگان، انجام خواهد گرفت.  

نجفی بیان کرد: آیین افتتاحیه هیئت همیاران قرآن و عترت با دعوت از میهمان ویژه سیدرضا حسینی نژاد، حافظ کل قرآن کریم و مداحی همراه خواهد بود. همچنین در نظر داریم تا این هیئت را در مناسبت‌های بزرگ چون فاطمیه، محرم و صفر و ... به صورت حضوری برگزار کنیم.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به شماره ۰۹۹۰۱۵۴۰۰۱۴ پیام ارسال کنند یا از طریق پیام‌رسان ایتا با نشانی https://eitaa.com/hamyarquran در ارتباط باشند.

انتهای پیام
captcha