دوره مجازی تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 4104375
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

دوره مجازی تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن برگزار می‌شود

مؤسسه همیار قرآن کریم قم دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی را به صورت آنلاین برگزار می‌‌کند.

دوره مجازی تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی مؤسسه قرآن و عترت همیار قرآن کریم قم به صورت برخط طی بازه زمانی 19 آذرماه تا 19 دی‌ماه از ساعت 18 تا 20 برگزار می‌شود.

دارا بودن حداقل 17 سال و تسلط بر تجوید سطح یک از جمله شرایط عمومی و اختصاصی ثبت‌نام در این دوره است. دوره فوق در قالب 35 جلسه آموزشی از طریق برنامه اسکای‌روم براساس سرفصل‌های مصوب سازمان تبلیغات اسلامی همراه با اعطای گواهینامه به شرکت‌کنندگان در دوره، برپا خواهد شد.

بنابر گفته حجت‌الاسلام علیرضا نجفی، مدیر مؤسسه همیار قرآن «این دوره در راستای پرورش مربیان توانمند در عرصه‌های روخوانی و روان‌خوانی، آشنایی با رسم‌المصحف و ضبط‌المصحف و کارگاه تدریس روخوانی و روان‌خوانی، کلاسداری عملی و دوره عمومی آموزشی فنون و مهارت‌های عمومی کلاسداری و تدریس و ... همراه است».

شرکت‌کنندگان در این دوره با اصول بهداشت صوت، شرح بخشی از خطب، حکمت‌ها و نامه‌های نهج‌البلاغه، استفاده از مربیان برای تدریس در مؤسسه یا معرفی به سایر مؤسسات متقاضی، عضویت در گروه ارتقای مربیان و بهره‌مندی از مطالب بازآموزی و توانمندسازی مربیان بهره‌مند می‌شوند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره‌های مؤسسه می‌توانند از طریق ارسال پیامک یا پیام از طریق پیام‌رسان ایتا با شماره ۰۹۹۰۱۵۴۰۰۱۴ در ارتباط باشند.

انتهای پیام
captcha