آشنایی با حافظان مؤسسه همیار قم در گروه «فارغ‌التحفیظان»
کد خبر: 4113121
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
حجت‌الاسلام نجفی خبر داد:

آشنایی با حافظان مؤسسه همیار قم در گروه «فارغ‌التحفیظان»

گروه فارغ‌التحفیظان مؤسسه همیار قرآن استان قم در پیام‌رسان ایتا با هدف آشنایی اجمالی با برنامه حفظ این حافظان، تقویت محفوظات و اجرای برنامه مباحثه و توانمندسازی حافظان قرآن راه‌اندازی شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا نجفی، مدیر مؤسسه همیار قرآن قمحجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا نجفی، مدیر مؤسسه همیار قرآن قم در گفت‌وگو با ایکنا درباره برنامه‌های مجازی این مؤسسه گفت: گروه فارغ‌التحفیظان مؤسسه به منظور تعامل بیش از پیش حافظان مؤسسات و ارائه برنامه‌های مرور و تثبیت در پیام‌رسان ایتا راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: مراقبت‌های پس از حفظ، تقویت حافظه، رفع نواقص، شناسایی و به‌کارگیری حافظان علاقه‌مند به امر تدریس و فعالیت‌های فوق برنامه مؤسسه و سایر مؤسسات، توانمندسازی و ارتقای چند بُعدی حفاظ، ارتباط و انس دائمی با قرآن به واسطه مباحثه‌ و ایجاد رقابت و رفاقت بین حفاظ و آشنایی با حفاظ از جمله اهداف این گروه بوده است.

یادآور می‌شود، معصومه محمودزاده از استان سمنان، شهر دامغان، ۳۱ ساله، با تحصیلات کارشناسی ارشد در رشته فیتوشیمی، طه علیزاده، ۱۴ ساله، فاطمه احمری از استان همدان شهر لالجین، ۳۷ ساله، نجمه حسینی، 41 ساله از نیشابور از جمله چهار حافظ کل قرآن مؤسسه هستند که تا کنون در این کانال معرفی شده‌اند.

انتهای پیام
captcha