برگزاری دوره تربیت مربی تجوید از سوی مؤسسه همیار قرآن
کد خبر: 4106058
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

برگزاری دوره تربیت مربی تجوید از سوی مؤسسه همیار قرآن

دوره تربیت مربی تجوید به صورت غیرحضوری از سوی مؤسسه همیار قرآن کریم قم برگزار می‌شود.

تربیت مربی تجوید قرآنبه گزارش ایکنا، دوره جدید تربیت مربی تجوید قرآن(همزمان با ترم زمستان) به صورت غیرحضوری از سوی مؤسسه همیار قرآن کریم قم ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

بنابر گفته حجت‌الاسلام علیرضا نجفی، مدیر مؤسسه همیار قرآن کریم قم، دارا بودن حداقل 17 سال، تسلط کامل بر تجوید و تسلط نسبی بر ترتیل‌خوانی و دارا بودن سابقه تدریس از جمله شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در این دوره است.

این دوره به صورت آنلاین و از طریق برنامه اسکای روم در قالب 35 جلسه آموزشی برگزار خواهد شد که در کنار آن، دوره رایگان شرح و تفسیر خطب، نامه‌ها و حکمت‌های نهج‌البلاغه، امکان تدریس در مؤسسه و معرفی به سایر مؤسسات متقاضی و برگزاری جلسات آنلاین و آفلاین پشتیبانی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پیام‌رسان ایتا و یا ارسال پیامک با شماره ۰۹۹۰۱۵۴۰۰۱۴ در ارتباط باشند و یا به آیدی hamyarquran در پیام‌رسان ایتا پیام دهند. تاریخ دقیق برگزاری این دوره پس از تکمیل ظرفیت ثبت‌نام‌کنندگان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

یادآور می‌شود، مؤسسه همیار قرآن فعالیتش را از نیمه شعبان سال 1396 آغاز کرده است که در حال حاضر با بکارگیری شیوه‌های نوین ارتباطی، آموزش‌های مختلف قرآنی را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام
captcha