دیدار نماینده ولی‌فقیه در مازندران با هئیت رزمندگان
کد خبر: 4105297
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

دیدار نماینده ولی‌فقیه در مازندران با هئیت رزمندگان

آیت‌الله محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، روز گذشته، 15 آذرماه با اعضای اجرایی هئیت رزمندگان استان دیدار کرد.

دیدار نماینده ولی فقیه در مازندران با اعضای هئیت رزمندگان استان

به گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدی لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران، 15 آذرماه در دیدار با اعضای اجرایی هئیت رزمندگان استان مازندران، با تأکید بر حفظ روحیه رزمندگی گفت: فلسفه و تفکر تشکیل هئیت رزمندگان این است که خدای بزرگ می‌فرماید که در راه خدا باید جهاد کرد، این جهاد اختصاص به دفاع مقدس ندارد، در زمان جنگ به یک شکل، بعد از جنگ هم در جهت تداوم این جهاد به شکل دیگری نمایان می شود.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس از مازندران رزمندگان با کیفیت بالا و قابل توجهی در لشکر ۲۵ کربلا، تیپ ۴۵ جوادالائمه، مالک اشتر و... حضور پیدا کردند، بعد از این هم بنا براین است که رزمنده بمانیم و رزمنده ماندن در این دوران این است که گاهی در مقابل فتنه‌ها و گاهی هم برای حفظ دستاوردها حضور خود را حفظ کنیم.

آیت‌آلله لائینی با اشاره به اغتشاشات اخیر تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر، دشمن مجموعه دانش خودش را با به‌کارگیری اراذل و اوباش و تهدید امنیت مردم، به همراه پول فراوان در زمینه جنگ شهری، تجزیه و براندازی کشور بکار گرفت، تا با این طرح دو ماه و اندی کشور ما را مشغول کند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه فتنه اخیر دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از پیشرفته‌ترین فتنه‌های دوره اخیر استکبار  جهانی به شمار می‌رود،  خاطرنشان کرد: از نظر روحیه نیاز به تقویت همیشگی داریم، باید روحیه رزمندگی حفظ و ضعیف نشود،‌ چراکه فلسفه و تفکر تشکیل هئیت رزمندگان بر همین اساس پی‌ریزی شده است.

انتهای پیام
captcha