استعدادیابی قرآنی دانش‌آموزان خمینی‌شهری در طرح نورالانوار
کد خبر: 4106018
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

استعدادیابی قرآنی دانش‌آموزان خمینی‌شهری در طرح نورالانوار

طرح قرآنی استعدادیابی نورالانوار ویژه دانش‌آموزان از سوی دارالقرآن اهل بیت(ع) با همکاری آموزش و پرورش شهرستان خمینی‌شهر برگزار می‌شود.

طرح نورالانواربه گزارش ایکنا، طرح قرآنی استعدادیابی نورالانوار ویژه دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی تا پایه نهم از سوی دارالقرآن اهل بیت(ع) با همکاری آموزش و پرورش شهرستان خمینی‌شهر برگزار می‌شود.

این طرح در دو بخش دختران و پسران در بازه زمانی آذر، دی‌ و بهمن‌ماه 1401 اجرا می‌شود و برای پسران تلاوت سوره حمد به سبک استاد عبدالباسط و توحید استاد شحات محمد انور و برای دختران تلاوت سوره حجرات به همراه ترجمه و صحیح‌خوانی سوره حمد و توحید و ترجمه آن به عنوان محتوای مسابقه تعیین شده است.

هدف از اجرای این طرح شناسایی استعدادها و توانمندی‌های صوتی پسران و جهتدهی به سمت استفاده از این نعمت الهی برای انس با قرآن و همچنین اصلاح قرائت نماز با انتخاب قطعات فوق‌الذکر و استعدادیابی برای جذب دختران به دوره‌های تخصصی حفظ قرآن ذکر شده است.

علاقه‌مندان تا 30 آذرماه می‌توانند به منظور ثبت‌نام با شماره 09017404400 تماس بگیرند و همچنین فایل صوتی خود را همراه با مشخصاتی مثل نام و نام خانوادگی، نام پدر، سن، مقطع تحصیلی، کد ملی، نام مدرسه و شماره همراه به شناسه @ahlobeit313 در پیام‌رسان شاد ارسال کنند.

آزمون دختران در تاریخ 22 دی‌ماه با حضور در مؤسسه به شکل حضوری و کتبی برگزار خواهد شد. افرادی که نمره بالای 90 کسب کنند به مرحله نهایی که 20 بهمن‌ماه برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند. مرحله مقدماتی پسران نیز به شکل حضوری جمعه، 23 دی‌ماه برپا می‌شود.

مرحله نهایی طرح نیز جمعه 21 بهمن‌ماه از ساعت 8 در محل مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) و مراسم اختتامیه در همان شب همراه با محفل انس با قرآن برگزار می‌شود.

در نهایت به 25 نفر برگزیده جوایزی همراه با هدیه متبرک رضوی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha