بررسی جریان نفاق در قرآن از سوی مؤسسه نورالمجتبی(ع)
کد خبر: 4106460
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

بررسی جریان نفاق در قرآن از سوی مؤسسه نورالمجتبی(ع)

دوره مجازی «مدافعان توحید» با محوریت بررسی جریان نفاق در قرآن از سوی مؤسسه نورالمجتبی(ع) تهران برگزار می‌شود.

دوره مدافعان توحیداحسان فریدونی، مسئول روابط عمومی مؤسسه نورالمجتبی(ع) قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به برگزاری دوره مدافعان توحید با محوریت بررسی جریان نفاق در قرآن، گفت: توطئه‌ها و دسیسه‌ها همواره یکی از موضوعات مهم از صدر اسلام تا کنون بوده و تنها مختص به زمان و مکان خاصی نیست. بنابراین شرح نفاق و منافقان از منظر قرآن، پیامدهای دورویی و راه‌های درمان آن، عوامل نفاق لازم بوده و از مسائل روز جوامع به ویژه جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به تدریس سیدمحسن میرباقری، کارشناس، پژوهشگر و مؤلف کتاب‌های قرآنی در این دوره، در مورد سرفصل‌های آن ادامه داد: بررسی جریان نفاق در قرآن و روایات، تبیین موضع خدا و پیامبر(ص) در مقابل منافقین، تشریح اقدامات منافقین در عصر پیامبر اکرم(ص)، چگونگی تقابل جریان عصمت و نفاق در قرآن، مودت به ذوی‌القربی و ... از جمله سرفصل‌های این دوره است.

فریدونی با تأکید بر برگزاری این دوره در قالب 23 جلسه، همراه با پشتیبانی عمومی، بیان کرد: محتواهای آموزشی این دوره به صورت فایل‌های صوتی و متنی در پنل آموزشی شخصی هر فراگیر قابل رؤیت خواهد بود. همچنین طی این دوره جلسه آنلاین پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی ایمانور به نشانی https://imanoor.com در این دوره نام‌نویسی کنند.

انتهای پیام
captcha