آغاز ثبت‌نام دوره جدید «اندیشه‌یابی از قرآن» در ایمانور
کد خبر: 4113398
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸

آغاز ثبت‌نام دوره جدید «اندیشه‌یابی از قرآن» در ایمانور

دوره جدید «اندیشه‌یابی از قرآن» در سامانه ایمانور مؤسسه نورالمجتبی(ع) قم برگزار می‌شود.

اندیشه‌یابی از قرآناحسان فریدونی، مسئول روابط عمومی مؤسسه نورالمجتبی(ع) قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به نیاز روز جامعه، دوره جدید «اندیشه‌یابی از قرآن» با محوریت قرآن برای زندگی به صورت غیر حضوری از طریق سامانه ایمانور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره فوق با تدریس سیدمحسن میرباقری، مفسر قرآن و استاد دانشگاه است، افزود: این دوره با سرفصل‌هایی چون تبیین جایگاه اندیشه و فکر در شاکله انسان، رشد، کمال و فساد انسان به واسطه اصلاح و فساد فکر، احساس و عمل، تناسب سازگاری عمل با کلام اهل‌بیت(ع)، بیان راه‌های سلامت از نگاه قرآن؛ راهگشایی برای خلاص از ظلمت‌ها و راهی برای رسیدن به سلامت فکر، ضرورت تفکر بر محور قرآن، ایمان مقدم است یا عمل؟، تبیین جایگاه مؤمنان نسبت به کفار در دنیا و آخرت، اصالت با آخرت است یا دنیا؟، راه و رستگاری در گرو پیرو کدام مکتب است؟، چیستی نگاه قرآن به تمدن‌های مادی غیرپایبند به اصول و مکتب الهی و... همراه خواهد بود.

فریدونی با تأکید بر اینکه مطالب دروس به صورت آنلاین و در زمان مشخص برگزار می‌شود، بیان کرد: البته طی تدابیر اندیشیده شده فایل کامل از مطالب ارائه شده در قابل ویدئو یا صوت در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره فوق طی 10جلسه انجام می‌شود، تصریح کرد: دوره گذشته این طرح در مهرماه با استقبال مخاطبان برگزار شد. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به سامانه ایمانور به نشانی https://imanoor.com مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha