آشنایی با مهارت‌های ارتباطی در دوره‌ «مخاطب‌شناسی و فن‌بیان»
کد خبر: 4117732
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

آشنایی با مهارت‌های ارتباطی در دوره‌ «مخاطب‌شناسی و فن‌بیان»

دوره مخاطب‌شناسی و فن‌بیان به صورت غیر حضورری از سوی مؤسسه نورالمجتبی(ع) قم برگزار می‌شود.

احسان فریدونی، مسئول روابط عمومی مؤسسه نورالمجتبی(ع) در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دوره «مخاطب‌شناسی و فن‌بیان» در قالب 17 جلسه آموزشی ویژه بانوان و آقایان بزرگسال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تدریس مصطفی ملایی، مدرس دانشگاه ادامه داد: ایجاد تحول در هر زندگی نیازمند فراگیری فنون سخنوری و مهارت‌های ارتباطی است به همین منظور برای داشتن ارتباطی مؤثر با اعضای خانواده، همسر، دوستان و همکاران نیازمند فراگیری راه‌های برقراری ارتباط صحیح برای دریافت بازخوردهای بهتر هستیم.

فریدونی افزود: شرکت‌کنندگان طی این دوره در کنار فراگیری راه‌های بهتر و درست برای تعاملات احسن، راهکارهایی برای شناخت مخاطب، نگرش، ارائه توانمندی‌ها و اصول فنون سخنوری آشنا می‌شوند.

مسئول روابط عمومی مؤسسه نورالمجتبی(ع) اضافه کرد: محتوای این دوره در قالب فایل صوتی و پی‌دی‌اف ارائه می‌شود. فراگیران در طول دوره از پشتیبانی و تمرین‌های عملی برخوردار می‌شوند و در پایان دوره نیز آزمون اخذ و سپس گواهینامه اعطا می‌شود.

یادآور می‌شود، دوره‌های آموزش مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمجتبی(ع) قم در سامانه آموزشی ایمانور به نشانی https://imanoor.com برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
captcha