اعلام زمان رقابت‌های نیمه‌نهایی رشته حفظ دارالقرآن امام علی(ع)
کد خبر: 4106843
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

اعلام زمان رقابت‌های نیمه‌نهایی رشته حفظ دارالقرآن امام علی(ع)

زمان برگزاری مرحله نیمه‌نهایی رشته‌های حفظ شانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) از 1 تا 11 دی‌ماه خواهد بود.

شانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌(ع)به گزارش ایکنا، اسامی برگزیدگان دومین مرحله (مرحله نیمه‌نهایی) رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل و مرحله مقدماتی رشته‌های حفظ 10 و 20 جزء و حفظ کل شانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌(ع) در دو بخش بانوان و آقایان در دو مقطع سنی پایین و بالای ۱۸ سال، جمعه، 25 آذرماه با زمان دقیق آزمون در تارنمای مسابقات به نشانی www.dqimamali.com اعلام می‌شود. (پیش از این اعلام شده بود که اسامی راهیافتگان به مرحله بعدی در تمامی رشته‌ها، 22 آذرماه اعلام خواهد شد.)


بیشتر بخوانید: 


در این مرحله هزار و 313 بانو و 767 آقا طی 12 روز (از ۱۲ تا ۲۱ آذرماه) به صورت پخش فایل در رشته‌های قرائت و به صورت برخط در رشته‌های حفظ با قضاوت 22 داور آقا و 20 داور بانو باهم به رقابت پرداختند.

بنابر شیوه‌نامه این دوره از مسابقات، مرحله نیمه‌نهایی رشته‌های حفظ به صورت برخط در بخش آقایان از اول تا چهارم دی‌ماه و در بخش بانوان از 7 تا 11 دی‌ماه و با حضور داوران در محل فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود. در این مرحله 173 بانو و 163 آقا در رشته‌های حفظ 10 و 20 جزء و کل قرآن در دو مقطع سنی پایین و بالای 18 سال به ارائه محفوظات خود می‌پردازند.

یادآور می‌شود، مرحله نهایی شانزدهمین دوره مسابقات در هفته اول بهمن‌ماه برگزار خواهد می‌شود. همچنین عدم حضور شرکت‌کنندگان در زمان تعیین شده به منزله انصراف از مسابقات بوده و باعث حذف شرکت‌کننده از مسابقه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha