برگزاری دوره مهارت‌افزایی مربیان مدارس و مراکز قرآنی ودجا
کد خبر: 4122073
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

برگزاری دوره مهارت‌افزایی مربیان مدارس و مراکز قرآنی ودجا

دوره مهارت‌افزایی مربیان قرآنی و مراکز آموزش غیر حضوری و مهدهای قرآنی وزارت دفاع در حال برگزاری است.

دوره قرآنیحسن فراهانی، رئیس دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دوره اتقان و مهارت‌افزایی مربیان و اساتید مدارس قرآنی، مراکز آموزش غیر حضوری و مهدهای قرآنی وزارت به میزبانی اداره شفا در بهمن‌ماه در حال برگزاری است.

وی با اشاره به رشته‌های این دوره افزود: رشته روخوانی، روان‌خوانی و فصیح‌خوانی با تدریس اسماعیل عاکفی، محمد رمضانی‌فرد و مهدی نادی به صورت غیر حضوری و با حضور 193 شرکت‌کننده برگزار شد.

فراهانی بیان کرد: رشته تجوید با ثبت‌نام مجموع 109 نفر با تدریس مهدی قره‌شیخلو، 23 بهمن‌ماه، بهروز یاریگل، 30 بهمن‌ماه و هفتم اسفندماه با تدریس محمدرضا پورزرگری برگزار می‌شود. همچنین دوره صوت و لحن نیز با ثبت‌نام 19 نفر یکشنبه، هفتم اسفندماه از ساعت 10 با تدریس زهره مقدسی ویژه بانوان برگزار خواهد شد.

رئیس دارالقرآن وزارت دفاع با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان براساس شرایط خود امکان انتخاب زمان حضور در دوره را دارند، اظهار کرد: رشته حفظ با ثبت‌نام 193 نفر با تدریس راضیه احمدی طی دو بازه زمانی 19 و 26 بهمن‌ماه، با تدریس محمدمهدی بحرالعلوم، 30 بهمن‌ماه و حجت‌الاسلام علیرضا نجفی، ششم اسفندماه برپا می‌شود.

فراهانی تصریح کرد: دوره ویژه مربیان مهدهای قرآنی نیز با ثبت‌نام 87 نفر و طی سه بازه زمانی 17 و 24 بهمن‌ماه با تدریس عالیه چوبین برگزار شد و همچنین دوره دیگر آن اول اسفندماه از ساعت 18 تا 20 با تدریس حمیده اسماعیلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha