تأکید بر ارتقای خدمات الکترونیک هوشمند در مساجد عربستان
کد خبر: 4108484
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷

تأکید بر ارتقای خدمات الکترونیک هوشمند در مساجد عربستان

وزیر ارشاد و امور اسلامی عربستان از تمام بخش‌های این وزارتخانه خواست تا تمام تلاش خود را برای هوشمندسازی تمام خدمات مرتبط به مساجد بر مبنای چشم‌انداز 2030 این کشور بکار گیرند.

به گزارش ایکنا به نقل از مکه نیوز، عبداللطیف آل الشیخ، وزیر ارشاد و امور اسلامی عربستان با صدور فرمانی از تمام بخش‌ها و ادارات تابعه این وزارتخانه در سراسر عربستان خواست تا تمام تلاش خود را برای هوشمندسازی تمام خدمات مرتبط به مساجد برمبنای چشم‌انداز 2030 در این کشور بکار گیرند.

طرح تحول دیجیتال در خدمات مساجد که توسط اداره کل فناوری اطلاعات سازمان برنامه‌ریزی و تحول دیجیتال وزارت ارشاد و امور اسلامی عربستان و با هماهنگی سازمان امور مساجد این وزارتخانه اجرا می‌شود، هدف به‌روزرسانی خدمات الکترونیکی و همچینن ثبت داده‌های مرتبط به این مساجد را دنبال می‌کند.

همچنین این پروژه در راستای انجام تمام وظایف اداری و نظارتی با بهره‌گیری از سامانه الکترونیکی جهت دقت و اطمینان بیشتر در داده‌ها؛ تسریع در انجام کار و بهینه‌سازی آن به منظور دستیابی به ارتقای سطح خدمات ارائه شده به مساجد و همگام با چشم‌انداز 2030 اجرا می‌شود.

 در این بخشنامه همچنین بر ارائه تمام خدمات از طریق اپلیکیشن‌های تلفن همراه با هدف ارتقای خدمت‌رسانی به زائران بیت‌الله الحرام تأکید شده است. هوشمندسازی و دیجیتال‌سازی خدمات ارائه شده به زائران حج تمتع و عمره از طریق اپلیکیشن‌های مناسب و همچنین ارائه خدمات ترجمه و آموزش قرآن کریم به صورت برخط از مهم‌ترین خدماتی بوده است که در سال‌های اخیر به زائران بیت‌الله الحرام ارائه شده است.

انتهای پیام
captcha