آغاز پویش «خانه مادری» در لرستان
کد خبر: 4109193
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

آغاز پویش «خانه مادری» در لرستان

مسئول نهضت پیشرفت بانوان لرستان از اعلام فراخوان پویش «خانه مادری» به مناسبت ایام فاطمیه از سوی نهضت پیشرفت بانوان استان خبر داد.

آغاز پویش «خانه مادری» در لرستانمعرفت محمدپور، مسئول نهضت پیشرفت بانوان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به اعلام فراخوان پویش «خانه مادری» به‌مناسبت ایام فاطمیه، اظهار کرد: این پویش در قالب کلیپ، دلنوشته، فیلم کوتاه و عکس نوشته برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شیوه شرکت در پویش «خانه مادری»، گفت: علاقمندان به شرکت در این پویش می‌توانند با تهیه کلیپ یک تا سه دقیقه‌ای، دل‌نوشته در قالب پادکست و دکلمه، فیلم شعرخوانی با موضوع فضائل و سیره حضرت فاطمه‌زهرا(س) در این پویش شرکت کنند.

محمدپور ارسال عکس نوشته، تصاویر پخت، توزیع نذری، معرفی هیئت‌های خانگی بانوان و روضه‌های خانگی را از دیگر شرکت در پویش «خانه مادری» در لرستان برشمرد و گفت: علاقمندان به شرکت در این پویش، تا پایان ایام فاطمیه می‌توانند آثار خود را به شماره تلفن ۰۹۹۶۲۹۲۵۴۳۸ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

مسئول نهضت پیشرفت بانوان لرستان اضافه کرد: برگزاری همایش «دختران حاج قاسم» همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی در مصلی الغدیر و نیز اجتماع بانوان لرستان، همزمان با میلاد دخت نبی مکرم اسلام در سالن ورزشی شهید چاغروند ورزشگاه تختی خرم‌آباد را از دیگر برنامه‌های برنامه‌ریزی شده ویژه بانوان لرستان برشمرد.

انتهای پیام
captcha