کنفرانس ملی «توسعه اقتصادی پایدار بر مبنای توسعه فناوری و نوآوری» برگزار می‌شود
کد خبر: 4109590
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
به همت سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران

کنفرانس ملی «توسعه اقتصادی پایدار بر مبنای توسعه فناوری و نوآوری» برگزار می‌شود

نخستین کنفرانس ملی «توسعه اقتصادی پایدار بر مبنای توسعه فناوری و نوآوری» به همت سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار می‌شود.

کنفرانس ملی توسعه اقتصادی پایدار بر مبنای توسعه فناوری و نوآوری

به گزارش ایکنا، نخستین کنفرانس ملی «توسعه اقتصادی پایدار بر مبنای توسعه فناوری و نوآوری» به همت سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران روز 11 بهمن 1401 برگزار می‌شود. 

«نقش پارک‌های علم و فناوری در کارآفرینی و توسعه اقتصادی پایدار»، «نقش دیپلماسی اقتصادی در رشد و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان»، «شرکت‌های کارگزار و شتاب‌دهنده‌ها در توسعه اقتصادی پایدار»، «تأثیر توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان و فن‌بازار‌ها بر توسعه اقتصادی پایدار»، «نقش هوش مصنوعی و فضای مجازی در تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان»، «نقش بسته‌بندی و صادرات در منحنی عمر محصولات دانش‌بنیان»، «نقش تحقیق و توسعه در مدل رشد و توسعه (R&D) شرکت‌های دانش‌بنیان»، «چالش‌های برنامه‌ریزی‌های حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان»، «نقش مالیات در رشد و توسعه محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان» و «نقش فرهنگ و نوآوری و بستر اجتماعی فن‌آوری در توسعه محصولات نوین» محورهای این همایش هستند.

پژوهشگران مهلت دارند آثار و مقالات خود را تا دهم دی ماه 1401 ارسال کنند و نتیجه داوری مقالات در بیستم دی ماه اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات می‌توانند به نشانی اینترنتی www.secd2023.conf.irost.ir مراجعه کنند.

کنفرانس ملی «توسعه اقتصادی پایدار بر مبنای توسعه فناوری و نوآوری» برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha