دستاورد چهل بهار حزب الله تثبیت اندیشه اصیل اسلامی است
کد خبر: 4109843
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
شیخ نعیم قاسم:

دستاورد چهل بهار حزب الله تثبیت اندیشه اصیل اسلامی است

معاون دبیر کل حزب الله تأکید کرد که حزب الله پس از گذشت چهل سال از عمر آن دستاوردهای بزرگی در سطح لبنان و منطقه را محقق کرده که در رأس آن تثبیت اندیشه اسلامی و مقاومت برای دفاع از فلسطین است.

شيخ نعيم قاسم، معاون دبیر کل حزب الله

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، شیخ نعیم قاسم امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رادیو نور لبنان گفت: چهل بهار از عمر حزب‌الله سرشار از آثار، دستاوردها و پیشرفت‌ها بوده است، اما مهم‌ترین موضوع تأثیر متمایزی است که حزب الله در تاریخ لبنان و منطقه برجای گذاشته است.

وی افزود: ما در حزب الله چهل سال را با ارتقا، پیشرفت و تثبیت اندیشه اصیل اسلامی و کار مقاومت سپری کردیم و نماد ما همیشه فلسطین بوده است.

معاون دبیر کل حزب الله تصریح کرد: آنهایی که روی کاهش محبوبیت حزب الله در انتخاب اخیر حساب کرده بودند، شکست خوردند؛ زیرا نتیجه غیرمنتظره بود و تعداد نمایندگان حزب الله به 15 نفر رسید، زیرا دو نماینده هم از بعلبک و جبیل بیشتر به دست آوریم و میزان آرایمان هم به نسبت سال 2018 بیشتر بود.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به تلاش حزب الله برای کمک به انتخاب رئیس جمهور لبنان در سریع‌ترین زمان ممکن گفت: تنوع کنونی در پارلمان انتخاب رئیس جمهور را مستلزم دقت و توافق بین فراکسیون‌های پارلمانی می‌کند. ما باید به سمت گفت‌وگو و توافق برویم تا این گفت‌وگو مبتنی بر اولویت حل مشکلات اقتصادی و کنار گذاشتن اختلافات باشد.

شیخ قاسم مرتبط کردن موضوع انتخاب رئیس جمهور لبنان به روابط عربستان سعودی و ایران را توهم خواند و گفت: ملاقات‌ سعودی‌ها و ایرانی‌ها با یکدیگر در مراحل ابتدایی است و هدف اصلی آن ساماندهی این روابط است و هیچ حرفی از لبنان، یمن یا سوریه در این گفت‌وگوها نیست.

انتهای پیام
captcha