انتقاد آیت‌الله شیخ عیسی قاسم از تداوم حصر منتقدان سیاسی در بحرین
کد خبر: 4110476
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

انتقاد آیت‌الله شیخ عیسی قاسم از تداوم حصر منتقدان سیاسی در بحرین

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم با انتقاد از تداوم حصر مخالفان سیاسی در بحرین، این اقدام را نشانه افول جنبه انسانی در سیاست موجود این کشور توصیف کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم،رهبر شیعیان بحرین با انتشار توئیتی در صفحه رسمی خود در شبکه توئیتر از تداوم حصر مخالفان سیاسی رژیم آل خلیفه انتقاد کرد. به گفته وی تداوم این حصر نشانه‌ای از افول جنبه انسانی سیاست حاکم بر بحرین است.

آیت‌الله عیسی قاسم تصریح کرد: از روزی که شیخ علی سلمان به زندان افتاد، شجاعت آشکار، اندیشه سیاسی ارزشمند و فداکاری وطن‌پرستانه او نیز از صحنه سیاسی محو شد. به گفته وی این مرد صادق و وفادار که حاکمان بحرین را دلسوزانه پند می‌داد، به ناحق و با مجازاتی بی‌رحمانه به زندان افتاده است.

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در توئیتی جداگانه تأکید کرد: تداوم حصر زندانیان سیاسی که جرم آن‌ها مطالبه حقوق مردم است، دلیلی بر افول جنبه انسانی سیاست موجود و یکی از نشانه‌های رسوایی وضعیت کنونی است.

رژیم آل خلیفه منتقدان سیاسی خود را که تنها جرم آن‌ها بیان مطالبات مردم به شیوه صلح‌آمیز است به زندان‌های طولانی‌مدت محکوم کرده و در زندان نیز بسیاری از حقوق این منتقدان را نقض می‌کند. حال آنکه تسهیلات فراوانی برای حضور صهیونیست‌ها در بحرین فراهم کرده، امری که با اعتراض گسترده مردم این کشور مواجه شده است.

انتهای پیام
captcha