عقب‌نشینی عضو کابینه نتانیاهو در مقابل هشدارهای گروه‌های مقاومت
کد خبر: 4111658
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶

عقب‌نشینی عضو کابینه نتانیاهو در مقابل هشدارهای گروه‌های مقاومت

وزیر افراطی کابینه بنیامین نتانیاهو که قصد یورش به مسجدالاقصی را داشت، در مقابل هشدارهایی که گروه‌های مقاومت فلسطین نسبت به پیامدهای این اقدام او دادند، از برنامه خود منصرف شد.

 به گزارش ایکنا، به نقل از العربی الجدید، شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی با اعلام عقب‌نشینی ایتمار بن گویر، عضو تندروی نتانیاهو و وزیر امنیت ملی، از قصد خود برای یورش به مسجدالاقصی گفت: پس از هشدارهای امنیتی نسبت به احتمال شکل‌گیری درگیری نظامی میان گروه‌های مقاومت در نوار غزه و رژیم اشغالگر، ایتمار بن گویر از تصمیم خود منصرف شد.

این شبکه اعلام کرد که این تصمیم پس از دیدار و گفت‌وگوی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی با بن گویر اتخاذ شده است.

برپایه این گزارش، بن گویر در پیامی به نتانیاهو اعلام کرده است که موقتاً از تصمیم یورش به مسجدالاقصی منصرف شده است و آن‌ها نباید تسلیم تهدیدهای مطرح شده توسط گروه‌های مقاومت فلسطین و در رأس آن‌ها جنبش مقاومت اسلامی حماس شوند.

پیش از این نیز یائیر لاپید، نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو درباره پیامدهای این اقدام هشدار داده بود.

لاپید با انتشار پیامی در توییتر در این باره نوشت: نباید ایتمار بن گویر اقدام به یورش به مسجدالاقصی بکند؛ چراکه این یک اقدام تحریک‌آمیز بوده و منجر به خشونت خواهد شد و جان انسان‌ها را به خطر خواهد انداخت.

انتهای پیام
captcha