فعالیت قرآنی آستان حسینی در 70 نقطه لبنان + عکس
کد خبر: 4115312
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

فعالیت قرآنی آستان حسینی در 70 نقطه لبنان + عکس

متولی شرعی آستان مقدس حسینی در دیدار با هیئت معلمان قرآنی لبنان بر ارتقای سطح آموزش قرآن در 70 مرکز وابسته به آستان در لبنان تأکید کرد.

فعالیت قرآنی آستان حسینی در 70 نقطه لبنان + عکس

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حسینی، هیئتی از معلمان و کادر آموزشی فعال در مرکز تبلیغات بین‌المللی قرآن آستان مقدس امام حسین(ع) شعبه لبنان با سفر به کربلای معلی ضمن گذراندن یک دوره آموزشی با مسئولین آستان دیدار کردند.

شیخ عبدالمهدی الکربلایی، تولیت شرعی آستان حسینی در دیدار با هیئت لبنانی ضمن تقدیر از تلاش‌های معلمان قرآنی مراکز وابسته به دارالقرآن آستان در لبنان بر آمادگی برای حمایت بیشتر از کلاس‌های قرآنی در لبنان به منظور موفقیت و گسترش آن تأکید کرد.

وی همچنین تصریح کرد: می‌بایست در کلاس‌های قرآن کریم در ضمن اهمیت به مفاهیم قرآن کریم بر ارتقای سطح تلاوت و حفظ قرآن کریم تأکید بیشتری شود.

سیدعلی ابوالحسن، مسئول مرکز تبلیغات بین‌المللی قرآن آستان در لبنان هم در این دیدار فعالیت‌ها و برنامه‌های این شعبه را برشمرد و گفت: امروز این مرکز در 70 شهرک و روستای لبنان کلاس‌های آموزش قرآن و علوم قرآنی دایر کرده است که ظرفیت بیش از 2 هزار شاگرد را دارد و این علاوه بر ده‌ها برنامه آموزشی دینی است که با ظرفیت بیش از 500 شاگرد زن و مرد برگزار می‌شود.

مرکز تبلیغات بین‌المللی قرآن کریم آستان مقدس حسینی در روزهای اخیر ششمین برنامه ارتقای سطح کادر آموزشی شعبه لبنان را برگزار کرد و به شرکت‌کنندگان در آن هدایا و گواهی‌های تقدیر ارائه داد.

انتهای پیام
captcha