اهانت به قرآن، نشان‌دهنده درماندگی جریان‌های «زر و زور و تزویر»
کد خبر: 4116321
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

اهانت به قرآن، نشان‌دهنده درماندگی جریان‌های «زر و زور و تزویر»

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای اهانت به قرآن کریم در سوئد را محکوم کرد که در بخشی از آن آمده است: «اقدام اخیر در کشور سوئد، نشان‌دهنده عجز، ناتوانی و درماندگی جریان‌های «زر و زور و تزویر» و شکست پروژه پر هزینه اسلام‌هراسی غرب است.»

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سازمان عقیدتی ـ سیاسی وزارت دفاع در بیانیه‌ای اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرد.
 
 متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم
 
«يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ؛ مى‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گر چه كافران را ناخوش افتد، نور خود را كامل خواهد گردانيد».(سوره مبارکه صف، آیه ۸)
 
از زمان آغاز و شکوفایی نهضت نجات بخش اسلام توسط رسول گرامی اسلام(ص) و پیامبر اعظم حضرت محمد(ص)، تلاش کفار و مشرکان برای خاموش کردن صدای رسا و بلند حقایق ناب الهی و مفاهیم والا و انسان‌ساز، سابقه‌ای دیرینه دارد.
 
در این سال‌ها توطئه‌ها، خباثت‌های خناثان، شیاطین، کفار و منافقان نه تنها خنثی شده و بلکه نتایج این شرارت‌ها به خودشان بازگشته و ضمن پرآوازه شدن نام اسلام و قرآن در جهان، انسان‌های بیشماری به اسلام علاقه‌مند و مسلمان شده‌اند.
 
اقبال به اسلام در جوامع مختلف جهان به ویژه جهان غرب آنچنان رو به فزونی بوده است که نگرانی جدی جریان‌های استکباری، شیطانی، صهیونیسم بین‌الملل و جریان‌های تندرو ضد بشریت و آزادی را وادار ساخته تا از روی استیصال به مقدسات مسلمان توهین کنند.
 
اقدام اخیر در کشور سوئد، نشان‌دهنده عجز، ناتوانی و درماندگی جریان‌های «زر و زور و تزویر» و شکست پروژه پر هزینه اسلام‌هراسی غرب است که وحشت‌زده از گسترش اسلام و نگران از مجذوب شدن انسان‌های آزاده دیگر به معارف اصیل و عمیق فطری بشری هستند که جلوه‌های ناب آن در قرآن کریم به عنوان منبع و مخزن نور متجلی شده است.
 
خداوند در قرآن مجید وعده محافظت از کتاب خود را داده و اینگونه بوده است که تلألو نور این کتاب با گذشت بیش از 14 قرن هر روز بیش از پیش عالم تاب شده و مایه هدایت، روشنی و نجات بسیاری شده است. همه ما به این وعده الهی ایمان و یقین داریم ، خداوند «لَا تُخْلِفُ الْمِيعَادَ» است.
 
سازمان عقیدتی ـ سیاسی وزارت دفاع ضمن محکومیت این اهانت از علما، اندیشمندان، دانشگاهیان، حوزه‌های علمیه و پیروان مذاهب الهی، نهادهای حقوق بشری، دستگاه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و اهل قلم خواستار محکومیت همه جانبه و گسترده این اقدام اهانت‌آمیز بوده و همچنین از دستگاه دیپلماسی خارجی، دستگاه قضایی کشورمان و کشورهای اسلامی خواستار اقامه دعوی و پیگیری حقوقی و اتخاذ راه کارهای عملی و نشان دادن اراده جدی برای برخورد، پیشگیری و جلوگیری از هرگونه رفتارهای بدعت آمیز است».
انتهای پیام
captcha