گردهمایی رجبیون بر محور سوره محمد(ص) برگزار می‌شود + فیلم
کد خبر: 4116615
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

گردهمایی رجبیون بر محور سوره محمد(ص) برگزار می‌شود + فیلم

گردهمایی رجبیون با هدف آمادگی جمعی برای ارائه سوره مبارکه محمد(ص) از سوی مجمع مدارس دانشجویی قرآن دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

سوره محمد(ص)به گزارش ایکنا، گردهمایی رجبیون با هدف آمادگی جمعی برای ارائه سوره مبارکه محمد(ص) در عرصه‌های گوناگون از سوی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این گردهمایی طی روزهای پنجشنبه و جمعه، ششم و هفتم بهمن‌ماه در قالب چند نشست برگزار می‌شود، از این نشست‌ها می‌توان به نشست «مطالعه جمعی سوره مبارکه محمد(ص) و بازخوانی آن از زاویه حال خوب» با تدریس هانی چیت‌چیان، در روز پنجشنبه، ششم بهمن‌ماه از ساعت ۹ صبح به صورت حضوری و مجازی اشاره کرد.

نشست دیگر «آشنایی با اقتضائات هر عرصه و نحوه فعالیت در هر یک» نام دارد که با سخنرانی مسئولان مدارس و کارگروه‌های عرصه‌محور پنجشنبه، ششم بهمن‌ماه از ساعت ۱۳ به صورت حضوری و مجازی برپا می‌شود.

نشست «چرایی و چگونگی فرایند حرکت جمعی و آثار آن در آبادانی یک عرصه» نیز با تدریس احمدرضا اخوت،  جمعه، هفتم بهمن‌ماه از ساعت ۱۰ صبح به صورت حضوری و مجازی برپا می‌شود.

جلسات حضوری در مدرسه دانشجویی قران و عترت(ع) واقع در تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از خیابان فروزانفر، پلاک 1437 برگزار می‌شود، پخش زنده جلسات مجازی نیز از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/elmshahr/dabirkhanesureha در دسترس قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha