تزریق بیش از 12 هزار دز واکسن کرونا طی یک روز
کد خبر: 4116707
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

تزریق بیش از 12 هزار دز واکسن کرونا طی یک روز

وزارت بهداشت از تزریق 12 هزار و 500 دز واکسن کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد: طی همین مدت دو بیمار مبتلا به کرونا فوت کرده‌اند.

تزریق بیش از 12 هزار دز واکسن کرونا طی 24 ساعت گذشته

به گزارش ایکنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۴۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۸۱ هزار و ۸۴ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۵۸۰ هزار و ۴۴۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۳۴۶ هزار و ۵۷۳ دُز رسید. در شبانه روز گذشته نیز ۱۲ هزار و ۵۰۰ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است .

از دیروز تا امروز سوم بهمن ماه و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۶۷ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۶۳ هزار و ۵۰۵ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، دو نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۷۳۷ نفر رسید. ۲۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قراردارند.

خوشبختانه تاکنون هفت میلیون ۳۳۷ هزار و ۱۰۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. تاکنون ۵۴ میلیون و ۹۵۶ هزار و ۳۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، شش شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۲۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۲۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha