تمهیدات دانشگاه فردوسی مشهد برای برگزیدگان جشنواره قرآنی
کد خبر: 4116859
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

تمهیدات دانشگاه فردوسی مشهد برای برگزیدگان جشنواره قرآنی

دانشگاه فردوسی مشهد برای جذب بیشتر دانشجویان به جشنواره قرآن و عترت وزارت علوم انگیزه‌بخشی برای موفقیت در این رویداد تمهیداتی در نظر گرفته است.

تمهیدات دانشگاه فردوسی مشهد برای برگزیدگان جشنواره قرآنی

به گزارش ایکنا، سی و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم طی روزهای آینده این روزها از روزهای آینده در دانشگاه‌های مختلف کشور آغاز می‌شود و بر اساس برنامه اعلامی در شیوه‌نامه برگزاری این جشنواره، دانشگاه‌ها تا پایان این ماه فرصت دارند تا نفرات برتر خود را برای حضور در مرحله کشوری معرفی کنند.

دانشگاه‌های مختلف کشور برای جذب بیشتر دانشجویان به جشنواره تمهیداتی در نظر گرفته‌اند، از جمله دانشگاه‌هایی که دست به ابتکاراتی برای جذب بیشتر دانشجویان زده است باید به دانشگاه فردوسی مشهد اشاره کرد.

مسئولان فرهنگی این دانشگاه امتیاز فرهنگی حضور در جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم را برای معرفی دانشجوی نمونه در نظر گرفته‌اند.

علاوه بر این مسئولان دانشگاه فردوسی مشهد برای دانشجویانی که موفق به عبور از مراحل مختلف این جشنواره(مرحله دانشگاهی و سراسری جشنواره قرآنی وزارت علوم و جشنواره ملی قرآن دانشجویان) و کسب رتبه شوند، علاوه بر جوایز سراسری که بر اساس آیین‌نامه در نظر گرفته شده است، جوایزی هم از سوی دانشگاه در نظر گرفته خواهد شد.

یادآور می‌شود سی و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می‌شود و برگزیدگان مرحله کشوری راهی جشنواره ملی قرآن دانشجویان که با حضور نفرات برتر دستگاه‌های دانشگاهی کشور همراه است، می‌شوند.

مرحله دانشگاهی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم در بهمن‌ماه و مرحله سراسری نیز اردیبهشت‌ماه سال آینده به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha