برگزاری کارگاه توسعه خدمات ماه رمضان در مسجدالنبی
کد خبر: 4117823
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳

برگزاری کارگاه توسعه خدمات ماه رمضان در مسجدالنبی

دفتر امور زنان تولیت مسجدالنبی کارگاهی را برای افزایش مشارکت جامعه و توسعه خدمات به زائران در ماه مبارک رمضان برگزار کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری عربستان سعودی، این کارگاه با هدف ارتقای مشارکت مردمی و هماهنگی با نهادهای دولتی در ارائه خدمات به زائران و نمازگزاران مسجدالنبی در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

مهم‌ترین نهادهای دولتی در این حوزه شامل شهرداری مدینه، اداره کل بهداشت و درمان، دفتر سازمان غذا و دارو در منطقه، وزارت بازرگانی و مؤسسات اجتماعی در بخش خصوصی و همچنین شماری از شرکت‌های پیمانکار در حوزه تهیه غذا و گروه‌هایی از سازمان‌های داوطلبان می‌شود.

در این کارگاه به تعدادی از محورهای مهم در خصوص دستورالعمل قوانین و مقررات سامانه عملکرد مدیریت خدمات ارائه شده در ماه مبارک رمضان به ویژه توزیع افطار، رویه‌های اجرایی، مدیریت بحران، آمار، شاخص‌های دیجیتال، کیفیت و پیشنهادها برای ارتقای عملکرد سامانه مدیریت پرداخته شد.

در این کارگاه همچنین آماری از ارائه خدمات ویژه ماه مبارک رمضان در سال گذشته 1443 هجری قمری نیز ارائه شده است.

بنا به آمارها دفتر امور زنان مسجدالنبی، در ماه رمضان گذشته یک میلیون و 285 هزار وعده افطاری در این مسجد توزیع کرده است.

این کارگاه در راستای مقدمات توسعه سیستم عملکرد مدیریت ارائه خدمات ماه مبارک رمضان سال 1444 هجری شمسی به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده به زائران و نمازگزاران حاضر در مسجدالنبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha