«جایزه نوآوری طاها» زمینه‌ساز حمایت از ایده‌های برتر قرآنی است
کد خبر: 4119813
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز:

«جایزه نوآوری طاها» زمینه‌ساز حمایت از ایده‌های برتر قرآنی است

جواد ملازاده از برگزاری «جایزه نوآوری طاها» در البرز خبر داد و گفت: برگزاری این رویداد زمینه‌ساز حمایت از ایده‌های برتر قرآنی است.

جواد ملازاده رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری «جایزه نوآوری طاها» در این استان خبر داد و گفت: برگزاری این رویداد زمینه‌ساز حمایت از ایده‌های برتر قرآنی است.

وی افزود: در این طرح از فعالان قرآنی که ایده‌های جدید و نوآورانه برای ارتقای آموزش قرآن دارند، دعوت شده تا ایده‌ها و محصولات برتر قرآنی در یک فرایند رقابتی مورد ارزیابی قرار گرفته و از سوی سازمان دارالقرآن کریم طرح‌های برتر مورد حمایت قرار گیرند.

این مسئول بیان کرد: این جایزه تلاش می‌کند تا با ایجاد فضایی معنوی و رقابتی سالم، ضمن آموزش و مشاوره‌های لازم، زمینه کشف و شناسایی ایده‌ها، طرح‌ها، خدمات و محصولات نوآورانه قرآنی را فراهم آورد.

وی گفت: فصل اول این رویداد اختصاص به موضوع نوآوری در حوزه آموزش‌های قرآنی دارد و بناست از ایده‌ها، طرح‌ها و محصولات نوآورانه آموزشی قرآنی حمایت صورت گیرد و در مجموع 514 میلیون تومان برای آن در‌نظر گرفته شده است.

این مسئول توضیح داد: اطلاع‌رسانی در خصوص برنامه وبینار‌های آموزشی این جایزه و معرفی داوران به‌زودی در استان انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha