کد خبر: 4123137
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹

حضور رئیسی در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، عصر امروز در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حضور یافت و از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، عصر امروز، 30 بهمن ماه در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حضور یافت.

حجت‌الاسلام رئیسی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، بر ضرورت پاسخگویی شایسته و اقناعی به ارباب رجوع تأکید و در جمع مدیران و کارکنان این مرکز صحبت کرد.

وی، کار و خدمت در این مجموعه را، حساس و نیازمند صبر و حوصله و تدبیر فراوان دانست و گفت: عملکرد این مرکز باید به گونه‌ای باشد که مراجعین را به پیگیری درخواست‌های به حق و حل مشکلات‌شان امیدوار سازد و آنان را در زمینه چگونگی استیفای حقوقشان راهنمایی کند.

رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت پیگیری جدی و بدون وقفه مسائل و مطالبات مردم، نسبت به عادی شدن شنیدن مشکلات مردم برای کارکنان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری هشدار داد.

وی همچنین بیان کرد: اگر در جریان رسیدگی‌های خود به یک سو جریان و عمل خلاف قانون، کم‌کاری و فساد رسیدید، حتماً موضوع را بدون توجه به جایگاه اداری شخص و مجموعه متخلف، به مراجع نظارتی ذی‌ربط گزارش کنید.

حجت‌الاسلام رئیسی، مرکز ارتباطات مردمی را یکی از کانال‌های مهم و مستقیم ارتباطی دولت با مردم دانست و گفت: علاوه بر مطالعه و پیگیری شخصی گزارش‌های ارسالی این مرکز، این گزارش‌ها، یکی از مراجع اصلی ارزشیابی عملکرد دستگاه‌ها و مدیران دولت است.

همچنین پیش از سخنان رئیس جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی گفت: از ابتدای آذر امسال در کنار رسیدگی به درخواست‌ها و مراجعات مردمی، ۱۷ نفر از اعضای کابینه دولت مردمی در این مرکز حضور یافته و برای حدود ۱۷۰ مسئله  دستور پیگیری صادر کرده‌اند.

حجت‌الاسلام صالحی همچنین از برگزاری بیش از ۶۴۵ هزار دیدار مستقیم و چهره به چهره مسئولان دستگاه‌های دولتی در سراسر کشور با مردم در مدت سپری شده از فعالیت دولت مردمی خبر داد.

انتهای پیام
captcha