راه‌اندازی نخستین مرکز کامپیوتری آموزش زبان عربی در مسجدالحرام
کد خبر: 4123961
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

راه‌اندازی نخستین مرکز کامپیوتری آموزش زبان عربی در مسجدالحرام

تولیت کل مسجدالحرام و مسجدالنبی از راه‌اندازی نخستین مرکز کامپیوتری در مسجدالحرام به منظور آموزش زبان عربی در راستای بهبود و افزایش کیفیت تجوید و تلاوت قرآن کریم خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از المکه، عبدالرحمن السدیس، تولیت کل مسجدالحرام و مسجدالنبی، ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده در راستای ارتقا و نوسازی سیستم‌های آموزشی در مسجدالحرام، این اقدام را گامی بلند در راستای تحقق اهداف آموزشی این تولیت توصیف کرد.

افزایش و بهبود کیفیت تجوید و تلاوت قرآن کریم، آشنایی بیشتر با معارف اسلامی و قرآنی، برگزاری بهتر دوره‌های آموزشی برای دانشجویان، معلمان و کارکنان تولیت مسجدالحرام و مسجدالنبی و همچنین توسعه طرح آموزش الکترونیکی در مسجدالحرام از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی مرکز کامپیوتری آموزش زبان عربی عنوان شده است.

خبرگزاری عربستان سعودی، این اقدام را بخشی از تلاش‌های بی‌وقفه تولیت مسجدالحرام و مسجدالنبی در راستای آماده‌سازی محیط آموزشی خود و ارتقای آن در چارچوب چشم‌انداز کلی تحول آموزشی در این کشور توصیف کرده است.

تولیت کل مسجدالحرام و مسجدالنبی همچنین بر آمادگی کامل این تولیت برای استقبال از ماه مبارک رمضان و اجرای طرح‌های ویژه در این ماه، تأکید کرد.

 

انتهای پیام
captcha