تمدید مهلت شرکت در مسابقه بین‌المللی اعجاز قرآن مصر
کد خبر: 4125306
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

تمدید مهلت شرکت در مسابقه بین‌المللی اعجاز قرآن مصر

کمیته اعجاز علمی قرآن کریم و سنت نبوی وابسته به مجمع پژوهش‌های اسلامی مصر از تمدید مهلت شرکت در مسابقه بین‌المللی «اعجاز قرآن و سنت در ایجاد ظرفیت‌های انسانی برای دستیابی به توسعه پایدار» تا 30 آوریل سال جاری خبر داد.

 به گزارش ایکنا به نقل از الیوم السابع، کمیته اعجاز علمی قرآن کریم و سنت نبوی وابسته به مجمع پژوهش‌های اسلامی مصر اعلام کرد: مهلت دریافت پژوهش‌ها برای شرکت در مسابقه بین‌المللی «اعجاز قرآن و سنت نبوی در ایجاد ظرفیت‌های انسانی برای دستیابی به توسعه پایدار» به مدت دو ماه تمدید شده است و پژوهشگران می‌توانند آثار خود را حداکثر تا 30 آوریل 2023 (10 اردیبهشت 1402) برای کمیته ارسال کنند.

به گفته این کمیته تمدید مهلت دریافت پژوهش‌ها بر اساس درخواست بسیاری از پژوهشگران داخل و خارج از مصر صورت گرفته است که تمایل خود را برای شرکت در مسابقه اعلام کردند.

کمیته اعجاز علمی مرکز پژوهش‌های اسلامی پیش‌تر در ماه دسامبر خبر برگزاری این مسابقه و شرایط شرکت در آن را اعلام کرد. پژوهش‌های ارسال شده برای شرکت در این مسابقه باید به یکی از دو زبان عربی یا انگلیسی باشد و پژوهش نباید پیش‌تر برای کسب یک مدرک دانشگاهی و یا مسابقه دیگری ارائه شده باشد، پژوهش ارسالی همچنین باید در شش سال گذشته انجام شده باشد و متقاضی شرکت نباید پیش‌تر در این مسابقات مقام اول تا سوم را کسب کرده باشد.

 پژوهش‌های ارسالی باید جنبه‌هایی از اعجاز علمی قرآن کریم و سنت نبوی در زمینه ایجاد ظرفیت‌های انسانی برای دستیابی به توسعه پایدار با مستندات علمی و همچنین استناد دقیق به آیات قرآن کریم یا احادیث نبوی را نشان دهد. پژوهش مذکور نباید بیش از 150 صفحه یا کمر از 100 صفحه باشد و چکیده‌ای بین 10 تا 20 صفحه به همراه بیوگرافی شرکت‌کننده در مسابقه باید ضمیمه آن باشد.

به 15 نفر از برندگان این مسابقه جوایز نقدی به ارزش 71 هزار پوند مصری تقدیم خواهد شد و همچنین آثار برگزیده در مجموعه‌ای به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha