علل نفاق دشمنان با ارزش‌های نظام نبوی + عکس
کد خبر: 4127128
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
یک کارشناس مذهبی تبیین کرد

علل نفاق دشمنان با ارزش‌های نظام نبوی + عکس

حجت‌الاسلام ناصر مظلوم گفت: ولایتمداری و خدامحوری مسلمانان اهل تقوا یکی از علت‌های نفاق، جهالت و دشمنی دشمنان در برابر ارزش‌های نظام نبوی و جامعه دینی است.

جشن نیمه شعبان محله حصارک کرج

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام ناصر مظلوم، کارشناس مذهبی، 18 اسفندماه در مراسم «پنجشنبه‌های شهدایی» که در مرکز افق آستان مقدس امامزاده محمد و سکینه خاتون(ع)، از سوی اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کرج برگزار شد با تبیین فلسفه قیامت و آخرت گفت: همه خزائن، آسمان‌ها و زمین در سیطره پروردگار متعال است که همگان باید شاکر درگاه الهی و انفاق‌ها و عنایات خالق برنا و توانا باشند.

وی با بیان اینکه وجود پیامبر اسلام(ص) و نورانیت عترت ایشان موجب رحمت، شفاعت و مغفرت انسان‌های اهل تقوا می‌شود، افزود: کلام پروردگار متعال و فرامین پیامبران الهی جزو بهترین و اصلی‌ترین واحدهای هدایتی و توحیدمحور برای رستگار شدن و دوری از گناه به‌منظور پیوستن به حیات جاودانه است.

مظلوم با بیان اینکه انجام کارهای پسندیده، انفاق در راه خدا، خوش‌اخلاقی، انجام عبادات در دنیا و ذکر از پل‌های نزدیک شدن به مرز حیات جاودانه است، اظهار کرد: انفاق در راه خیر موجب شکوفایی زندگی انسان‌ها در دنیا و آخرت می‌شود و معصومین و اهل‌ بیت(ع) در این خصوص بهترین الگو برای ما هستند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه حب به خدا و اولیای الهی، انجام کارهای ماندگار و پسندیده و حفظ حیامندی به‌عنوان یکی از حرکت‌های معروف در جامعه دینی است، گفت: برخی افراد پلیدکار و منافق در بعضی مواقع مانع حرکت شایسته بندگان ایمانی و اهل تقوا در طی کردن مسیر پیشبرد اهداف الهی و توحیدمحور می‌شوند که این مانع‌تراشی آنان نشان از نفاق و جهالت و دشمنی با ارزش‌های نظام نبوی و جامعه دینی دارد.

این مراسم با مولودخوانی سیدامیر حسینی و امیرعباس اقبالی و قرائت زیارت عاشورا با نوای حجت‌الاسلام ناصر مظلوم همراه بود.

هاجر محمدی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha