مهمترین نکات ازدواج موفق و پایدار + عکس
کد خبر: 4118488
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
مشاوره خانواده و ازدواج تبیین کرد؛

مهمترین نکات ازدواج موفق و پایدار + عکس

فاطمه توانا در چهارمین دوره کلاس‌های سبک زندگی اسلامی آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) گفت: داشتن آگاهی و شناخت همه‌جانبه‌ طرفین نسبت به همدیگر یکی از نکات مهم و ضروری در امر ازدواج موفق و پایدار است.

چهارمین دوره کلاس‌های سبک زندگی اسلامی

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، فاطمه توانا، مشاوره خانواده و ازدواج، ۱۰ بهمن‌ماه در چهارمین دوره کلاس‌های سبک زندگی اسلامی با محوریت «اهداف ازدواج» و «بلوغ شخصیتی» که از سوی پایگاه مقاومت بسیج شهدای روستای علی‌آباد گونه در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) کرج برگزار شد، گفت: داشتن آگاهی و شناخت همه‌جانبه‌ طرفین نسبت به همدیگر یکی از نکات مهم و ضروری در امر ازدواج موفق و پایدار است.

وی با بیان اینکه تعاون و همکاری در رفع مشکلات در بدو تشکیل زندگی و کانون خانواده باید به‌عنوان یکی از اهداف مشترک زوجین برای رسیدن به آرامش در سایه پیمان مقدس باشد، افزود: ازدواج زوجین اتفاقی تازه در زندگی است که در صورت عدم بلوغ شخصیتی و نیافتن اهدافی مشترک در علایق و سلیقه‌های هر یک از طرفین، شروع یک‌سری دردسرهای جدید را به‌ همراه خواهد داشت.

مشاوره خانواده و ازدواج با اشاره به اینکه رسیدن به سکون و آرامش، حفظ نسل و فرزندآوری بخشی از اهداف امر ازدواج و تشکیل زندگی است، بیان کرد: رسیدن به تکامل و تمامیت شخصیت به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های امر ازدواج است؛ هر انسانی در مسیر رشد و تکامل نیاز به حمایت و رهنمود دیگری دارد تا در سایه تعاون و همکاری بتواند به رفع مشکلات و تحمل رنج‌ها و سختی‌ها فائق آید. آنچه در امر مقدس ازدواج مهم است حفظ آرامش در مسیر طبیعی و سالم آن است. همچنین در اسلام در اهمیت ازدواج آمده است که هر کس ازدواج کند نیمی از دینش را حفظ کرده است.


چهارمین دوره کلاس‌های سبک زندگی اسلامی

چهارمین دوره کلاس‌های سبک زندگی اسلامی

چهارمین دوره کلاس‌های سبک زندگی اسلامی

هاجر محمدی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha