شکست دشمنان در برابر اراده ملت ایران قطعی است
کد خبر: 4129724
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

شکست دشمنان در برابر اراده ملت ایران قطعی است

امام جمعه کرج گفت: امروز دشمنان در برابر اراده قوی ملت ایران شکست خورده‌اند، هرچند که دشمن به دنبال روزنه امید در ایران می‌گردد اما باز هم ناکام می‌ماند.

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه چهارم فروردین ماه کرج گفت: حرکت در مسیر جهاد تبیین و تبلیغ دستاوردهای خارق‌العاده در کشور در اولویت قرار گیرد و نوجوانان و جوانان کشور باید با این دستاوردها آشنا شوند.

وی با بیان اینکه باید نگاه درست به آینده را تبلیغ و شعار ما می توانیم را تکمیل کنیم، افزود: کارهای انجام شده باید بیان شود؛ ضمن آنکه راه‌اندازی تورهای بازدید از مراکز مهم علمی و اقتصادی برای نوجوانان و جوانان به عنوان حرکتی تاثیرگذار در افکار عمومی ضروری است.

این مسئول بیان کرد: امروز موفقیت‌های روز افزون ملت ایران دشمنان را عصبانی کرده است، ضمن آنکه مقاومت و تاب‌آوری مردم بر این عصبانیت دشمنان افزوده است. مردم انقلابی ایران قدرت تاب‌آوری را بالا بردند و جنگ اقتصادی دشمنان را مهار کردند.

امام جمعه کرج با تأکید بر اهمیت برخورد قاطعانه با مفاسد اقتصادی، خاطرنشان کرد: سیاستگذاری‌های اجتماعی برای بهبود و هدایت نسل جوان و رسیدگی به فضای مجازی از نظر محتوا و سخت‎‌افزاری امیدوارکننده است.

حسینی‌همدانی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) در سخنان نوروزی خود بر موضوع امیدآفرینی در جامعه و داشتن نگاه خوشبینانه به آینده تاکید کردند.

وی اظهار کرد: تحول در کارکردن روی نقاط قوت و توجه به اینکه دشمن دنبال حذف اسلام ناب و جمهوری اسلامی است از مهم‌ترین نکات این بیانات بود.

امام جمعه کرج گفت: همانطور که معظم له فرمودند دشمن می خواهد این ها را از بین ببرد؛ پس از شهادت سرداررشید اسلام حاج قاسم سلیمانی انتقام سخت ما خروج آمریکا از منطقه است و با حرکت‌هایی که در کشورهای عربی و منطقه صورت گرفته است این مهم در حال تحقق است .

وی در پایان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند که دشمنان با ۲۲ بهمن مخالف هستند اما مردم نشان دادند که مخالفت آنان اثری ندارد، گفت: امروز دشمنان در برابر اراده قوی ملت ایران شکست خورده‌اند، هرچند که دشمن به دنبال روزنه امید در ایران می‌گردد اما باز هم ناکام می‌ماند.

انتهای پیام
captcha