ابتکار راهپیمایی کودکان روزه‌اولی در عربستان سعودی + عکس
کد خبر: 4129929
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

ابتکار راهپیمایی کودکان روزه‌اولی در عربستان سعودی + عکس

در عربستان سعودی ابتکار راهپیمایی رمضانی کودکان از جمله روزه‌اولی‌ها در حالی که فانوس‌های رمضانی در دست داشته و سروده‌هایی ویژه این ماه مبارک را می‌خواندند با استقبال کاربران روبرو شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از جهات الاخباریه، راهپیمایی کودکان روزه اولی در شهر صفوی در شمال عربستان سعودی در شبکه‌های اجتماعی مورد تحسین و تمجید کاربران قرار گرفته است.

این کودکان در حالی که فانوس‌های نماد آغاز ماه مبارک رمضان در کشورهای عربی را در دست داشتند با خواندن سروده‌های رمضانی شادی خود را از فرارسیدن ماه مبارک و به جای آوردن طاعات و عبادات نشان دادند.

این مراسم در چارجوب فعالیت‌ها به مناسبت هفته استعدادهای کودک خلیج فارس در عربستان سعودی برگزار شد که شامل عرضه و برجسته کردن مهارت‌های کودکان مانند نقاشی، خوشنویسی، بافتنی و استعدادهای نوشتن مانند داستان و شعر است.

عاتکه شبیب، مسئول ساماندهی راهپیمایی رمضانی کودکان می‌گوید که این ایده که تاکنون در عربستان سعودی سابقه نداشته خیلی وقت پیش به ذهنش خطور کرده بود و با تهیه فانوس‌های رمضانی برای بچه‌ها در این راهپیمایی سعی کرده که خاطرات شادی آفرین در اذهان آنها از این ماه مبارک ثبت کند.

وی گفت در این راهپیمایی، کودکان با چندین دور گشت زدن در پارک جوانان صفوی سرودهای ملی و محلی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان را بلند بلند می‌خواندند و شادی می‌کردند.

در حاشیه این مراسم آثاری از خلاقیت‌های کودکان هم به نمایش گذاشته شد و از آنها با گل و شیرینی و هدیه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha