مشکلی برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز ماه مبارک رمضان نداریم
کد خبر: 4130580
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

مشکلی برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز ماه مبارک رمضان نداریم

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز ماه مبارک رمضان در استان تامین است و هیچ کمبود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

کالاهای اساسی

سیف‌اله اسداللهی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: کالاهای اساسی مورد نیاز ماه مبارک رمضان در استان تامین است و هیچ کمبود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه کالاهای اساسی فروشگاه زنجیره‌ای، تعاونی مصرف و واحدهای صنفی به فور توزیع شده است، افزود: غرفه‌هایی در اختیار تامین‌کنندگان و توزیع‌کنندگانی که توانایی عرضه مستقیم کالاها به قیمت مناسب داشته باشند، قرار داده‌ایم و هم اکنون در مکان‌های مد نظر اقلام اساسی به شهروندان عرضه می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان البرز وضعیت نانوایی‌های شهرستان و نحوه خدمات‌رسانی آنان به شهروندان را بررسی می‌کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز بر نظارت و بازرسی مستمر از نانوایی‌ها در استان در ماه مبارک رمضان تاکید کرد، گفت: با توجه به نیاز مردم به نان تازه در زمان افطار و سحری، ضرورت دارد که تدابیر نظارتی و توزیع عادلانه برای دسترسی مناسب مردم بیشتر شود.

اسداللهی تصریح کرد: با ظرفیت‌های ایجاد شده و گزارش سامانه نانینو عملکرد نانوایی‌ها رصد می‌شود و برخورد جدی با کم‌فروشان و متخلفین در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار دارد.

انتهای پیام
captcha