توزیع ۴۴ هزار اطعام مهدوی بین نیازمندان اسدآبادی
کد خبر: 4130594
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

توزیع ۴۴ هزار اطعام مهدوی بین نیازمندان اسدآبادی

رئیس کمیته امداد اسدآباد از توزیع ۴۴ هزار و ۵۰۰ غذا گرم توسط آشپرخانه کمیته امداد و آشپزخانه مراکز نیکوکاری اسدآباد در طرح اطعام مهدوی به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

اطعام مهدویجواد صدیقی، رئیس کمیته امداد اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: طرح اطعام نیازمندان از سال‌های اولیه تاسیس کمیته امداد با تاَسی از مبانی قرآنی و روایی به منظور ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری برگزار می‌شود، رویکرد سال‌های اخیر امداد به منظور مردمی سازی اطعام بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

صدیقی با اشاره به اینکه اطعام مهدوی با نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) در سراسر استان انجام می‌‌شود، گفت: امسال آشپزخانه امداد به تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ پرس گرم غذا گرم بین نیازمندان توزیع می‌کند و ۴۰ هزار غذا گرم هم توسط آشپزخانه مراکز نیکوکاری در بین نیازمندان اسدآبادی توزیع می‌شود.

وی برنامه‌ دیگر کمیته امداد اسدآباد در ماه مبارک رمضان را توزیع هزار و ۲۵۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان عنوان کرد و گفت: این بسته‌ها شامل برنج، ماکارونی، روغن، گوشت و... است که ارزش تقریبی هر بسته معیشتی ۵۰۰ هزار تومان است.

این مقام مسئول تفقد و دلجویی از خانواده‌های تحت حمایت امداد به همراه مسئولین ادارات و ارگانها و خیرین را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد این شهرستان برشمرد و بیان کرد: اطعام ایتام به همت حامیان و خیرین در شب میلاد امام حسن(ع) همراه با مولودی خوانی نیز برگزار می‌شود، برنامه دیگر حامی‌یابی از بین خیرین و افراد نیکوکار شهرستان و خارج شهرستان و حتی خارج کشور است.

انتهای پیام
captcha