بهره‌مندی از مشاوره حفظ قرآن در غرفه بیت‌الاحزان
کد خبر: 4131960
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
در نمایشگاه قرآن انجام می‌شود

بهره‌مندی از مشاوره حفظ قرآن در غرفه بیت‌الاحزان

مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) استهبان با حضور در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن به ارائه خدمات مشاوره‌ای برای مخاطبان می‌پردازد.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت الاحزان حضرت زهرا(س) استهبانبه گزارش خبرنگار ایکنا، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) استهبان با حضور در بخش نهادها و مؤسسات قرآنی سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با استفاده از اساتید و کارشناسان حفظ قرآن به ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه حفظ یک، دو و چند ساله و استعدادیابی علاقه‌مندان به عرصه حفظ قرآن در تمامی گروه سنی می‌پردازد.

معرفی طرح حفظ یک ساله در مراکز تخصصی مؤسسه، بدون نیاز به مرخصی تحصیلی و حفظ تابستانه(حفظ در 45 روز) ویژه آقایان در گروه سنی 14 تا 22 سال و طرح رحله و طرح مجازی حفظ قرآن از جمله برنامه‌های این مؤسسه است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به بخش نهادها، ستون 111 از خدمات این مؤسسه بهره‌مند شوند. همچین شعبه بیت‌الاحزان در تهران در منطقه لواسان با ظرفیت محدود از علاقه‌مندان ثبت نام به عمل می‌آورد و داوطلبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با شماره 09939096443 تماس گیرند و یا عدد یک را به سامانه پیامکی 5000461239 ارسال کنند.

پایگاه اینترنتی مؤسسه بیت الاحزان نیز به نشانی beytolahzan.ir است.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «می‌خوانمت» تا 26 فروردین ماه از ساعت 17 تا 24 پذیرای علاقه‌مندان است. 

انتهای پیام
captcha